Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)

1. Data: 2005-06-07 13:00:05

Temat: Re: Błyszczyk Glazewear z Avonu kto ma jaki kolor?:)
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darth Magda napisał/a w news:d821ce$a7g$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Mnie nie wysusza, a nawet wręcz przeciwnie

Mnie byszczyki z Avonu wysuszają usta, niestety. Za to świetna jest
szminka odżywczo-nabłyszczająca(?) w zielonym opakowaniu. Naprawdę
nawilża i ratuje spierzchnięte usta.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-06-07 13:46:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/7/2005 3:00 PM,Użytkownik mips usiadł wygodnie i napisał:

> Mnie byszczyki z Avonu wysuszają usta, niestety. Za to świetna jest
> szminka odżywczo-nabłyszczająca(?) w zielonym opakowaniu. Naprawdę
> nawilża i ratuje spierzchnięte usta.

Po próbkach widzę, że jej nowa wersja jest jeszcze lepsza niż stara :)
No i muszę stanąć w obronie tego błyszczyku w tubce sheer coś tam dalej.
Bardzo ładnie nawilża :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-08 04:51:57

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Jun 2005 20:03:22 +0200, Beth Winter wrote:

> A mi wysusza. Mieszam z wazelina kosmetyczna zazwyczaj, bo kolor Brown
> Sugar jest ladny.

A jak z innymui szminkami avonowymi (poza perfect wear, bo ta na pewno
wysusza)?
Zastanawiałyśmy się kiedyś z koleżankami z pracy czy to nie zależy,
przynajmniej trochę, od koloru.
--
Magda

polecam kosmetyki
poradzcie , gdzie siłownia w śródmieściu warszawy
perfumy - czy oryginalne?
HERBALIFE- szukam konsultanta,dystrybutora .
kozmetika afrodita