Bóg jest chory.

1. Data: 2012-02-28 00:02:40

Temat: Bóg jest chory.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Elementy osobowości z zaburzeniami identyfikacji płciowej (F64) i
preferencji seksualnych (F65) w obrazie Boga.
Najczęściej tego typu elementy obrazu Boga pojawiają się u osób
cierpiących na nerwice natręctw (zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne:
F42) lub mających podobne epizody. Często ich treścią są tego typu
obrazy.
a. Osoby bezpłciowej, o zniekształconej płci, lub tylko poprzez
atrybuty seksualne, zasłaniające niemal całą inną rzeczywistość -
fizyczną lub funkcjonalną.
b. Tego, który absolutnie neguje, potępia całą sferę seksualną i
jakiekolwiek jej przejawy, bo są to: "rzeczy nieczyste, brzydkie i
świńskie". Jego zdaniem mamy się zupełnie wyzbyć "tych rzeczy" lub
maksymalnie je ograniczać, prawie nie korzystać, wyraźnie
dyskryminować. Nawet tylko trochę bardziej elegancka bielizna jest
poważnym wykroczeniem, ciężkim grzechem.
c. On sam może być
"ekshibicjonistą" (jego przedstawienia: obrazy, rzeźby, itp.), ale nam
nie pozwala na ujawnianie swojego ciała, bo "ono jest grzeszne". Ma
być dokładnie zakryte. Jemu wolno widzieć wszystko, ale nie szanuje
naszej głębokiej intymności, bliskości, potrzeby wyłączności i
miłości.
Zawsze sprawdza, czy zachowujemy się "godnie" i właściwie. Ten sposób
myślenia przejawia się np. zasłanianiem obrazów podczas stosunków
seksualnych.
d. Z podejrzliwością (zazdrością?) patrzy nawet na zachowania małych
dzieci. Ciągle oskarża je o jakieś niedozwolone zachowania seksualne,
niewłaściwe czułości, zły dotyk, nawet w relacjach z bliskimi. Ten
sposób myślenia przejawia się surową postawą rodziców w stosunku do
dzieci, która wydaje się usprawiedliwiona - podyktowana taką wolą
Bożą.
e. Prezentuje postawę sadystyczną - zmusza do masochizmu. Nakaz,
zmuszanie do zachowań seksualnych w małżeństwie, nawet, gdy jest to
wbrew pragnieniom, aktualnym uczuciom (zranienia), czy zdrowemu
rozsądkowi. Charakterystyczne wyrażenia opisujące:
"powinność małżeńska, obowiązek małżeński", czy "prawo męża, obowiązek
żony."
f. Preferuje, nakazuje, postawę masochistyczną, szczególnie kobietom.
Pożądane, zasługujące na uznanie cechy kobiety to: uległość,
posłuszeństwo, podporządkowanie, bycie przy mężu, troszczenie się
przede wszystkim o dobro dzieci, rezygnacja z kariery, opiekunka
ogniska domowego, wierna bez względu na wszystko. Przy braku
eksponowania innych postaw i potępianiu przeciwnych.
Potwierdzenia biblijne:
Prawo Starego Testamentu podtrzymywane w Nowym. Piętnowane i surowo
karane zachowania seksualne i swobodne prezentowanie ciała, czy nawet
poznawanie go. (np.: przekleństwo za niezamierzone zobaczenie nagości
(Księga Rodzaju 9, 20-27); Piotr musi się ubierać, nawet gdy wchodzi
do wody, żeby płynąć (E. Jana 21,7); ciało jest przyczyną zła (List do
Galatów 5, 19-21;).

To rodzi poważne zagrożenia dla rozwoju nauki, szczególnie medycyny,
a także wywołuje niebezpieczne reperkusje dla rozwoju seksualnego
człowieka, w tym poważne kompleksy i zahamowania, odbijające się
negatywnie na jego funkcjonowaniu psychicznym i społecznym. Brak
równości w prawach kobiet i mężczyzn rodzący dyskryminację ze względu
na płeć i podtrzymujący antagonizmy pomiędzy nimi. Na przykład kobieta
traktowana jest jak rzecz (Księga Wyjścia 20, 17.; 21,7-11; 22, 15.)
lub posiada wyraźnie niższe prawa (Księga Powtórzonego Prawa: 21,
10-15; 22, 13-21; List do Koryntian 11,1-16). Nie liczenie się z
prawami dzieci - tylko posłuszeństwo, co w poważnym stopniu blokuje
ich możliwości pełnego rozwoju (Księga Powtórzonego Prawa: 21, 18-21;
List do Efezjan 6, 1-2).

Taka mentalność
nadal jest podtrzymywana przez chrześcijańskie kościoły.

http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=183

2. Data: 2012-02-28 07:01:23

Temat: Re: Bóg jest chory.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 01:02, glob <r...@g...com> wrote:
> Elementy osobowości z zaburzeniami identyfikacji płciowej (F64) i

> Taka mentalność
> nadal jest podtrzymywana przez chrześcijańskie kościoły.

etam, moim zdaniem bog jest gejem

Wishbone Ash - Persephony
http://www.youtube.com/watch?v=5KetcJwXmPI&feature=r
elated

3. Data: 2012-02-28 13:03:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> etam, moim zdaniem bog jest gejem
>
> Wishbone Ash - Persephony
> http://www.youtube.com/watch?v=5KetcJwXmPI&feature=r
elated

Bóg jest też pedofilem, poważnie mówię. Był wątek projekcji na Boga
cech własnej jaźni i teraz mamy wątek jak chorzy przez swoją chorobę
stwarzają obraz Boga i co się okazuje......osoby pisząc biblię były
poważnie zaburzone psychicznie. Dlatego masz przykłady podane z bibli
gdzie występuje paranoja, psychopopatia i nawet pedofilia. Tak więc
obcując z treścimi takiego Boga, przez naśladownictwo mamy paranoików,
inkwizytorów pełnych nienawiści ,walących nas krzyżem po łbach, jak
krakowskim przedmieściu w Wawie i co gorsza , te treści biblijne
również aktualizują pedofilie. Czyli choroba pedofili przenosi się na
osoby, które powielają schemat zaburzenia opisany w biblii.Bóg to
pedofil.

4. Data: 2012-02-28 14:30:45

Od: Ignacy <n...@s...ignacy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-28 14:03, glob pisze:
>Był wątek projekcji na Boga
> cech własnej jaźni i teraz mamy wątek jak chorzy przez swoją chorobę
> stwarzają obraz Boga i co się okazuje......osoby pisząc biblię były

A może od razu skazać Boga na śmierć tak jak Lenin?

5. Data: 2012-02-28 15:00:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ignacy napisał(a):

> A mo�e od razu skaza� Boga na �mier� tak jak Lenin?

Jeśli jest tak szkodliwy to powinien być zabroniony, tak jak stalinizm
i hitleryzm jest szkodliwy i są te treści zabronione, lub trzeba
unikać lub zdawać sobie sprawę z zawartości treści biblijnych, czyli
traktować wynurzenia biblijne jako chorobę psychiczną, gdyż to pisali
ci których obecnie się nie naśladuje, tylko leczy w zakładach
psychiatryczny. Trzeba powiedzieć jawnie że treści biblijne to
urojenia osób poważnie zaburzonych i ich powielanie grozi za każdym
razem powrotem zaburzeń i sprowadzaniem nieszczęść i zbrodni. Tak jak
powielanie treści stalinizmu w konsekwencji wiadomo czym może się
skończyć.

Koniec róbtacochceta...
Oscar...
Terapia Hellingera