Boisko szkolne

1. Data: 2011-10-23 13:07:16

Temat: Boisko szkolne
Od: Radziecki <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

sytuacja wygląda tak: jest wielka szkoła, wokół niej teren, tak typowo szkolny.
Trochę betonowego chodnika, asfaltowe boisko, betonowy plac apelowy, gumowy plac
zabaw. Jest trochę krzewów, kilka drzew, sporo trawy. Nuda.

Razem z koleżanką chcielibyśmy to zmienić. Dodać do tego trochę kolorów. Nie w
postaci klombów, na które będzie można tylko popatrzeć.

I tu jest kłopot. Co wsadzić w tę trawę, aby przetrwało szkolne warunki i
jednocześnie było ładne, kolorowe i łatwe w utrzymaniu.

Przez większość roku trawa jest mało używana, dzieci większość przerw spędzają w
budynku szkoły. W ciągu dnia, w ciepłych porach roku, są dwie "przerwy boiskowe".

Wiem, że teraz jest już trochę późno na jakieś prace, ale chcemy już teraz dowiedzieć
się, co możemy zrobić wiosną.

Liczę na pomoc
i z góry dziękuję :)

pozdrawiam,
Radek

2. Data: 2011-10-23 13:25:47

Temat: Re: Boisko szkolne
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radziecki" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ion-forums@yqbl36...

> I tu jest kłopot. Co wsadzić w tę trawę, aby przetrwało szkolne warunki
> i jednocześnie było ładne, kolorowe i łatwe w utrzymaniu.

Hejka. Berberysy (purpurowe, żółte, zielone) ... posadzić można nawet
teraz. :-)
Pozdrawiam kłująco Ja...cki

3. Data: 2011-10-23 15:27:27

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Berberysy (purpurowe, żółte, zielone) ... posadzić można nawet
> teraz. :-)
> Pozdrawiam kłująco

Sadysta
:-))

4. Data: 2011-10-24 22:03:50

Od: Radziecki <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kuszące... ;)

5. Data: 2011-10-28 20:17:42

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

(...)

> Przez większość roku trawa jest mało używana, dzieci większość przerw spędzają w
budynku szkoły.
(...)

Straszna ta szkoła, skoro nie można na przerwie pobaraszkować na
trawie. :-(

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

6. Data: 2011-10-29 17:42:16

Od: Radziecki <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Friday, October 28, 2011 10:17:42 PM UTC+2, Krycha wrote:
> Hej.
>
> (...)

> (...)
>
> Straszna ta szkoła, skoro nie można na przerwie pobaraszkować na
> trawie. :-(

To prawda...

pozdrawiam,
Radek

Marchew i pietruszka
Jak równo przyciąć wysoki żywopłot?
Dyniowy raj :-)
Sadzenie drzewek owocowych
zioła, rzeżucha - na balkonie czy w domu?