Bokserek i jamnik

1. Data: 2002-07-17 21:35:31

Temat: Bokserek i jamnik
Od: "Angelika Gałkiewicz" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy któraś z szanownych grupowiczek posiadałaby może wzorek do haftu
krzyżykowego lub gobelinowego, przedstawiający brązowego jamnika, bądź też
czarnego bokserkia. Bokserka posiadam sama, a jamniczka ma moja mama i taki
wyszywany obrazeczek by ja ucieszył.Dziękuję i pozdrawiam.
Angelika

1. Data: 2002-07-21 12:36:12

Temat: Re: Bokserek i jamnik
Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyżykowego lub gobelinowego, przedstawiający brązowego jamnika, bądź też
> czarnego bokserkia. Bokserka posiadam sama, a jamniczka ma moja mama i

Mam czarno-brązowego jamniczka, chcesz?
--
x. .x
xxx'xxx

1. Data: 2002-07-21 16:52:47

Od: "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli masz cierpliwość, to jamniczka gładkowłosego brązowego gdzieś mam i
kołoczwartku spróbuję odszukać i Ci wyśle, a jeśli chodzi o bokserka (też mam
psa bokserka) to sama szukam, ale pręgowanego,
Pozdrawiam.
Miłośniczka bokserów.
Mira

2 adresy
oczywiście -> ZDARZA
Czy Wam też się zdaża.....
ja chyba padnę!!!!
mnostwo malenkich serwerkow... mysl szatanska ;o)