Ból gardła

1. Data: 2008-05-26 16:33:11

Temat: Ból gardła
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio się przeziębiłem, myślałem, że mam grypę: łamały mnie kośco,
bola głowa. Wziąłem Gripex max i przeszło mi na drugi dzień zaczęło
boleć mnie gardło. Biorę CHolinex 6 razy dziennie. Zaraz po wyssaniu
tabletki ból ustępuje, ale na którtko i znowu wraca. Co mogę zrobić??

2. Data: 2008-05-26 17:26:14

Temat: Re: Ból gardła
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>boleć mnie gardło. Biorę CHolinex 6 razy dziennie. Zaraz po wyssaniu
>tabletki ból ustępuje, ale na którtko i znowu wraca. Co mogę zrobić??

...plukac gardlo woda utleniona, najlepiej nierozcienczona.

KUP CEGIEŁKĘ-pomoc dla psiaków:
http://allegro.pl/show_item.php?item=370431000
http://www.dogomania.pl/forum/showthread.php?t=11163
2
http://www.animals.org.pl/?q=szkielety_ze_starej_wsi

3. Data: 2008-05-27 07:31:32

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Płukać gardło wodą z solą, czosnek, cebula i dużo wit. C

Katar
badania sanepidowskie
[tłumaczenie] trefoil/bifoil balloon catheter
opuchniecie nogi
spuchnięty języczek