Ból klatki piersiowej i przeziebienie/grypa

1. Data: 2003-01-15 11:41:51

Temat: Ból klatki piersiowej i przeziebienie/grypa
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zaczelo sie tak, ze zachorowalem troche: przede wszystkim czulem sie
oslabiony, byl lekki kaszel, goraczki nie bylo. I tak sie ciagnelo przez 2
tygodnie. W tym samym czasie zaczely mnie bolec jakby kosci klatki piersiowej -
mostek i zebra z tylu. Zebra czulem przy turlaniu sie na plecach po macie na
treningach(cwicze od 3 miesiecy zapasy), a mostek czulem przy zwyklym
przeciaganiu sie, np rano. Spoko, pewnie ktos mnie przygniotl za mocno i teraz
mam obolala klate, myslalem. Minely dwa tygodnie, wlasnie zachorowalem znowu,
tym razem ostry kaszel powoduje ze czuje mostek. Poza tym mam katar i zatkane
uszy, ale znowu nie mam goraczki. Zastanawiam sie co to moze byc? Cos z
plucami? Jak sie leczyc?

2. Data: 2003-01-15 12:07:15

Temat: Re: Ból klatki piersiowej i przeziebienie/grypa
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie co to moze
> byc? Cos z plucami? Jak sie leczyc?

Iść natychmiast do lekarza, przechodzona grypa może się skończyć
nieciekawie.

Ania

3. Data: 2003-01-15 13:01:58

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Iść natychmiast do lekarza, przechodzona grypa może się skończyć
> nieciekawie.

No jasne, masz 100% racji, powinienem isc do lekarza. Tyle to ja tez wiem :)
Prosze jednak o innego rodzaju odpowiedz. Np czy grype/powiklania grypowe
mozna odczuwac w postaci bólu klatki piersiowej, jaki opisalem?

ps. myslisz, ze mialem grype bez goraczki?

4. Data: 2003-01-15 15:15:53

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl w wiadomości
<5...@n...onet.pl> napisał/a:
> [...]
> uszy, ale znowu nie mam goraczki. Zastanawiam sie co to moze byc? Cos z

Pójść do lekarza POZ. Zrobić rentgen klatki piersiowej.
To na początek.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

5. Data: 2003-01-16 18:08:47

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minely dwa tygodnie, wlasnie zachorowalem znowu,
> tym razem ostry kaszel powoduje ze czuje mostek.

Witaj,
Kiedy dopadnie mnie infekcja wirusowa przy kaszlu wszystko mnie boli.
Dokładnie "czuję" płuca ;-) Podnosiłam już dwukrotnie z tego powodu straszne
larum ;-)
Za każdym razem okazywało się, ze oskrzela i płuca są czyste. Internista
wyjaśnił skąd takie dziwne bóle, ale nie powtórzę, żeby sie nie zbłaźnić
(nie pamiętam dokładnie). Dolegliwości te ustępują u mnie wraz z infekcją.
Ola

6. Data: 2003-01-16 21:18:27

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moze zle zadalem pytanie... W kazdym razie nie chodzilo mi o to, zeby ktos dal
wyraz temu ze sie przejmuje moim zdrowiem. Mialem nadzieje na jakies pochopne,
nie wiazace, mozliwe diagnozy. To wszystko.

7. Data: 2003-01-16 21:39:20

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl napisał/a

> Moze zle zadalem pytanie... W kazdym razie nie chodzilo mi o to, zeby
> ktos dal wyraz temu ze sie przejmuje moim zdrowiem. Mialem nadzieje na
> jakies pochopne, nie wiazace, mozliwe diagnozy. To wszystko.

Pewnie masz bziombla.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2003-01-17 18:17:19

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To ja chyba bede mial podobnie, bo mi tez internista powiedzial, ze pluca i
oskrzela sa zdrowe. Dzieki.

Choroba dwubiegunowa/cyklofrenia /psychoza maniakalno-depresyjna
wystawianie recept
Czy to był cud?
Ślinienie się dziecka
badanie ALT i AST