Bol kregoslupa szyjnego

1. Data: 2008-01-09 09:02:00

Temat: Bol kregoslupa szyjnego
Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jakies 2-3 miesiace temu zaczelam sie budzic w nocy z powodu bolu w
prawym barku, rozmasowywalam go, i mi zasypialam.
Potem pojawil sie lekki bol w szyi, dokladnie w kregoslupie.
Poszlam do lekarza, zrobilam RTG (diagnoza: Zniesienie lordozy szyjnej
na odcinku C1-5. Dyskretnie węższe wydają się przestrzenie
międzykręgowe C4/5/6, na tych poziomach wyciągnięcia tylnych krawędzi
trzonów). Dostalam tez leki (Nimesil i Mydocalm) - bralam je 5 dni,
bol sie zmniejszyl, wiec je odstawialam, a po 3 dniach bol sie znow
pojawil.
Ostatnio chodze na rehabilitacje: lampe Biotron i cwiczenia. Niestety
po ostatnich cwiczeniach, o ile do tej pory moglam ruszac glowa a bol
sie pojawial przy jakis skrajnych pozycjach, to teraz w zasadzie
jakbym glowa nie ruszyla, to boli (kregoslup i bark), ziewac sie nie
da, kichnac nie ma jak, czuje go nawet jak chodze (a chodze duzo).

I teraz nie wiem, czy to jest sens chodzic na te cwiczenia, bo mialy
pomoc, a wyglada ze jest tylko gorzej.
Co jeszcze mozna zrobic na taki kregoslup (dodam, ze nie mam zadnych
innych objawow, boli glowy, dretwien).

Mozecie mi cos poradzic?
Jakies inne zabiegi, czy moze sie wstrzymac jakis czas?

2. Data: 2008-01-09 16:12:36

Temat: Re: Bol kregoslupa szyjnego
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jan 2008 o...@p...fm wrote:

> Mozecie mi cos poradzic?
> Jakies inne zabiegi, czy moze sie wstrzymac jakis czas?

myślę że rehabilitacja tak, ale jeśli efekty są niezadowalające
albo wręcz ból się nasila skonsultuj się z lekarzem specjalistą
rehablitacji lub zgłoś to specjaliście rehabilitacji z którym
ćwiczysz bo może zabiegi trzeba wstrzymać lub zmienić.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Odchudzanie - dziwne reakcje
bez recepty, na obrzęki przed okresem
Zmęczenie wieczorne i niska temp. ciała?????
Szukam dobrego laryngologa - Warszawa Ochota
Udar czy wylew?