Bol_po_ekstrakcji

1. Data: 2004-02-27 14:28:08

Temat: Bol_po_ekstrakcji
Od: "A.N." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W srode (25.02) mialem dosc trudna ekstrakcje
3 zebow (4,5,7). Mam zszyte dziaslo. Dzis jest piatek rana boli mnie bardzo
mocno i do tego mam troche
goraczki (37,4 st.)
Czy to jest normlne?.
Nie biore lekow (tylko przeciwbolowo - Pyralginum).

Artur N

2. Data: 2004-02-27 14:37:08

Temat: Re: Bol_po_ekstrakcji
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> goraczki (37,4 st.)
> Czy to jest normlne?.
> Nie biore lekow (tylko przeciwbolowo - Pyralginum).

Do dentysty!
Miałam dokładnie takie same objawy po ekstrakcji ósemki, okazało się, że
szwy się rozeszly i zrobił się suchy zębodół.
Dostaniesz najprawdopodobniej antybiotyk i coś przeciwzapalnego łagodzącego
ból (mi lekarz przepisał wtedy Dalacin C i Ketanol (Ketonal?) forte.
Naprawdę nie ma sensu się tak męczyć, wiem co mówię, miałam usuwane 3 ósemki
i tylko jedna się "paprała", normalnie ból zanika, dwa dni po ekstrakcji to
już w zasadzie ciągną tylko szwy.

--
pozdrawia KingAM

"Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

dłonie po opażeniu
dłonie po opaRZeniu
Stawy?
zgrubienia okołooskrzelowe