Ból prawej części tułowia

1. Data: 2003-11-01 00:28:56

Temat: Ból prawej części tułowia
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od pewnego czasu boli mnie żebro z prawej strony - tzn prawdę mówiąc
to jakiś czas temu (może tydzień) leżałem w bardzo niewygodnej pozycji
w której metalowe rurki wrzynały mi się w to miejsce. Dziś jednak parę
godzin temu zaczęło boleć mnie bardziej a już każde kaszlnięcie czuję
doskonale. Gdy dotykam jednego żebra to boli mnie a dotykanie reszty
nic nie powoduje.
Czy to możliwe że uraz żebra w stanie małego bólu trwał kilka dni by
potem się spotęgować? przyznam też że dziś trochę się
pogimnastykowałem.
Czy to może coś innego ?

pozdrawiam

Kamil