Ból ucha. Przewianie? CO robic? Jutro sobota. :)

1. Data: 2006-06-30 20:47:47

Temat: Ból ucha. Przewianie? CO robic? Jutro sobota. :)
Od: Grimlord <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Obudziłem się wczoraj z bólem ucha. Na początku przestraszyłem się, że
to zapalenie ucha środkowego. Jednak żadnych objawów nie mam (prócz
bólu) Potem mnie oświeciło, kiedy przypomniałem sobie, jak moja śp.
babcia mówiła, żebym nie siedział w przeciągu, bo mnie przewieje. Otóż
jak wiemy, niedawno przez Polskę przetoczyla się fala upałów. Jako, że
nie mam w mieszkaniu klimatyzacji, postanowiłem zrobić sobie przeciąg.
Oczywiście, siedziałem na jego linii (do tego wiał na mnie duży
wentylator) Czy to mogło spowodować takie objawy? Boli mnie (i troszkę
spuchła) małżowina, tuż przy wylocie kanału sluchowego. Boli jak
dotykam, i jak bardzo mocno otworzę buzię :) Jak to leczyć? Czy trzeba
iśc do lekarza? (jutro sobota, więc zostaje tylko pogotowie) Słyszałem
coś o rozgrzewaniu, czy to pomoże? Pomocy!

--
Damian

2. Data: 2006-06-30 21:23:07

Temat: Re: Ból ucha. Przewianie? CO robic? Jutro sobota. :)
Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grimlord napisał(a):
> [...]
> iśc do lekarza? (jutro sobota, więc zostaje tylko pogotowie) Słyszałem
> coś o rozgrzewaniu, czy to pomoże? Pomocy!

Jak Ci nie zależy na słuchaniu tym uchem to sobie ogrzewaj. W przeciwnym
wypadku do lekarza (pogotowie) pojedź jeszcze dziś. Ostry dyżur
laryngologiczny pracuje przez całą dobę.
kffiatek

3. Data: 2006-06-30 21:40:48

Od: Grimlord <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek napisał(a):

> Jak Ci nie zależy na słuchaniu tym uchem to sobie ogrzewaj. W przeciwnym
> wypadku do lekarza (pogotowie) pojedź jeszcze dziś. Ostry dyżur
> laryngologiczny pracuje przez całą dobę.
> pozdrawiam

Mnie, mimo, iż boli, słuch sie raczej nie pogorszył. Narazie
przepłukałem ucho preparatem do higieny uszu "A-cerumen" i solą
fizjologiczną. Jak rano się nie polepszy, to jednak na to pogotowie sie
udam.

--
Damian

Ból glowy
wzielam 2 pigulki anty - co robic?
POMOCY!- przechodzona przepuklina pachwinowa :(
Czy to refluks
PILNE