Ból w klatce piersiowej - co to może być? :(

1. Data: 2005-07-03 19:21:30

Temat: Ból w klatce piersiowej - co to może być? :(
Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !!! Mam problem, otóż dzisiaj zacząłem odczuwać dość silny
ból w klatce piersiowej, dokładnie z lewej strony :( Sprawa jest o tyle dziwna,
że nie doznałem żandnego urazu mechanicznego, a ból odczuwam przy wdechu
powietrza :( Nie mogę zrobić pełnego wdechu, boli mnie też przy śmiechu :( Co to
może być? Wiem, że nikt zdalnie diagnozy nie postawi, ale może chociaż jakieś
podpowiedzi? Powiem szczerze, że mnie to zaniepokoiło, zastanawiam się czy to
może mieć coś wspólnego z sercem? :( Dodam, że mam 23 lata, nigdy wcześniej nie
miałem podobnych dolegliwości...

Maciek C

2. Data: 2005-07-03 19:29:06

Temat: Re: Ból w klatce piersiowej - co to może być? :(
Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podpowiedzi? Powiem szczerze, że mnie to zaniepokoiło, zastanawiam się czy
> może mieć coś wspólnego z sercem? :( Dodam, że mam 23 lata, nigdy

Ja takiego objawy miewam co kilka tygodni/miesięcy, podobno to na tle
nerwowym, odzywa sie w jakiś czas po ostrym stresie. Ale trwa to krotko
najwyzej pol godziny, hesli u Ciebie dluzej, to radzilbym sie zwrocic do
lekarza, zeby miec spokoj.

3. Data: 2005-07-03 19:36:53

Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybak wrote:

> [...]
> nerwowym, odzywa sie w jakiś czas po ostrym stresie. Ale trwa to
> krotko najwyzej pol godziny, hesli u Ciebie dluzej, to radzilbym sie

Hmm, no na brak stresu to niestety nie narzekam :( Niestety objawy są od
południa aż do teraz, próbowałem sie położyć, łyknąłem jakieś ziolowe kropelki
na serducho, ale bez zmian, boli jak leżę na lewym boku ;/

Maciek C

4. Data: 2005-07-03 20:21:15

Od: "latet" <l...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaniepokoiło, zastanawiam się czy to może mieć coś wspólnego z sercem?
> :( Dodam, że mam 23 lata, nigdy wcześniej nie miałem podobnych

Zawsze jakas dolegliwosc sie kiedys zaczyna a wczesniej "nigdy jej nie
bylo".

Przede wszystkim - nie panikuj. Opis charakteru twej dolegliwosci
raczej nie kojarzy sie z sercem, a juz na pewno nie z jego niedokrwieniem.
Stawialbym na tzw. neuraligię międzyżebrową. Niemniej jednak,
postawienie prawdziwej diagnozy bezwzględnie wymaga badań lekarskich.

latet

5. Data: 2005-07-03 20:44:53

Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

latet wrote:

Stawialbym na tzw. neuraligię międzyżebrową.

Hmm, a co to takiego? :)

Maciek C

6. Data: 2005-07-03 20:55:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:da9in9$qcp$1@inews.gazeta.pl...

> Stawialbym na tzw. neuraligię międzyżebrową.
>
> Hmm, a co to takiego? :)

googlajcie, a znajdziecie :)

pozdro
ape

7. Data: 2005-07-03 20:56:25

Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Maciek C <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> pisze:
> [...]
> objawy są od południa aż do teraz, próbowałem sie położyć, łyknąłem
> jakieś ziolowe kropelki na serducho, ale bez zmian, boli jak leżę na

Nerwoból, ewentualnie coś związanego ze wzrostem.
Tak mi lekarz tłumaczył. Zapisał mi jakieś Millocardiny,
ale ani razu tego nie użyłem i przeszło. A może Cię przewiało?

--
ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

8. Data: 2005-07-04 06:42:40

Od: "vati" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam dokładnie takie same bóle, aż pewnego wieczora wylądowałam na
pogotowiu... okazało się, po wszystkich EKG itd, że to zapalenie
"jakiejśtam" chrząstki w żebrach. Lekarz zapisał mi 'Diclac' - przeciwbólowy
i przeciwzapalny. Minęło bardzo szybko :))

9. Data: 2005-07-04 08:21:54

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobno to na tle
> nerwowym, odzywa sie w jakiś czas po ostrym stresie.

Jak go boli przy śmiechu, to chyba nie od stresu.

10. Data: 2005-07-04 09:21:53

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak go boli przy śmiechu, to chyba nie od stresu.

Haha :) Smiech (nie jestm przyczyna, ale bol towarzyszacy mu jest objawem)
przeciez uruchamia cala machine organizmu, stad towarzyszyc mu moze bol,
ktorego PRZYCZYNA przynajmniej u mnie byl stres.

trzeszczące kolana
Problem z sutkami
WSZCZEPY SZTUCZNYCH SOCZEWEK
dziecko w wieku lat dwóch