Problem z sutkami

1. Data: 2005-07-03 17:36:20

Temat: Problem z sutkami
Od: "Magda" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 21 lat i ostatnio trochę się denerwuję wyglądem moich sutków.Mam rozmiar
biustu 75C zas srednica moich sutków to az 6 cm! Zastanawiam sie czy to
normalne? Nigdy nie zwracałam na to uwagi ale niedawno okazało się, że zadna z
moich koleżanek( mimo takiego samego rozmiaru biustu) nie ma tak dużych
sutków. Zaczynam się bardzo niepokoic. Czy powinnam z tym isc do lekarza? Czy
ewentualnie da się coś z tym zrobić, pomniejszyc je? Bardzo proszę o poważne
odpowiedzi.

Z gory dziękuję

2. Data: 2005-07-03 18:10:38

Temat: Re: Problem z sutkami
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jul 2005 19:36:20 +0200, Magda bulgocze:

> [...]
> moich koleżanek( mimo takiego samego rozmiaru biustu) nie ma tak dużych

Ja akurat zauważyłam odwrotną tendencję - przy okazji wszelkich
publicznych przebieralni typu basen lub w akademiku. To taka uroda. Chyba,
że wcześniej miałaś mniejsze.
Ogólnie nic, czym należałoby się martwić w kontekście zdrowia - tak
mi się wydaje. Jeśli przeszkadza Ci to estetycznie, to już inna sprawa.

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-07-04 01:59:49

Od: "PAwel" <pgoralsk@bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> ewentualnie da się coś z tym zrobić, pomniejszyc je?

Znaleźć amatora,- całkiem poważnie.

4. Data: 2005-07-04 08:21:31

Od: "Redtown" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

:D Fajne :)

5. Data: 2005-07-04 08:44:59

Od: klawy <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

Uważam, że duże sutki są bardzo podniecające.
Taką masz urode.

--
www.wszystko.tk
klawyMAŁPAhot.pl