Bol w pachwinie.

1. Data: 2002-11-01 12:09:32

Temat: Bol w pachwinie.
Od: "Mandela" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Otoz pewnego dnia zaczely pojawiac sie u mnie bole w pachwinie. Sadzac po
mijescu, z kotrego bol sie rozchodzi, sa to sciegna. Przypadlosc pojawia sie
szczegolnie po jakims wysilku - np. godzinna gra w pilke nozna. Nie moge
wtedy szybko biegac :/ Po dwoch, trzech dniach, przypadlosc zanika, by
znowu, po intesywniejszym wysilku powrocic... Co to mzoe byc? Jakies
zapalenie sciegien or what? Moze ktos pomoc/doradzic? :)

Pzdr
Mandella

2. Data: 2002-11-01 13:41:05

Temat: Re: Bol w pachwinie.
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Mandela:
> [...]
> znowu, po intesywniejszym wysilku powrocic... Co to mzoe byc? Jakies
> zapalenie sciegien or what? Moze ktos pomoc/doradzic? :)

może być różnie. Na przykład przepuklina lub dyskopatia L4-L5.

Waldek

Ketony a karmienie
Problem
Wodoglowie
Picie zimnych czy ciepłych płynów??
Laserowe usuwanie wad wzroku - gdzie najlepiej?