Ból w stopach - u wracających znad morza

1. Data: 2005-09-02 06:41:39

Temat: Ból w stopach - u wracających znad morza
Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Byłem parę dni nad morzem. Łaziliśmy plażą parę kilometrów, aż pojawił się
ból stóp, ledwo wróciliśmy.

Nie tylko u mnie, ale wiele znajomych tak ma.

Mnie już boli ponad tydzień.

Co z tym robić? A może nie robić? Przejdzie na żonę?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2005-09-02 06:53:25

Temat: Re: Ból w stopach - u wracających znad morza
Od: "doc. Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 2 września 2005 08:41, we wiadomości
<df8s77$7ig$1@atlantis.news.tpi.pl>, Agent0700 napisał(a):

> Nie tylko u mnie, ale wiele znajomych tak ma.

Tak się dzieje, jeżeli przez cały rok stopa ma kontakt z podłożem jedynie
przez obuwie.

> Mnie już boli ponad tydzień.

Trochę długo. Jeżeli ból nie maleje, to warto skontaktować się z lekarzem.

--
_/_/_/_/_/
_/ zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl

3. Data: 2005-09-02 07:00:28

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Tak się dzieje, jeżeli przez cały rok stopa ma kontakt z podłożem jedynie
> przez obuwie.

Cywilizacja Panie

> Trochę długo. Jeżeli ból nie maleje, to warto skontaktować się z lekarzem.

No jeszcze się wstrzymam trochę.

Pozdrawiam

Jacek

La Roche Effaclar , Sebium H20-proszę o opinię.
Lamblia+ bóle stawów?
z serii lekarz
wysokie cisnienie, niski puls, zapasc
co na obtarcia w intymnych miejscach?