Bol z lewej strony brzucha

1. Data: 2005-10-30 08:47:48

Temat: Bol z lewej strony brzucha
Od: "Eryk School" <erykschoolmalpawpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dosyc dawna (2 lata?) co pewien czas boli mnie brzuch i w miejscu bólu
wyczuwem palcami jakies stwardnienie (po nacisnieciu bardziej boli). Jest to
zawsze to samo miejsce z lewej strony jakies 5 cm ponizej pępka i zaraz za
koscia (biodrowa?) jesli zaczac od lewej. Kiedys wydawalo mi sie, ze bol sie
wzmaga po zjedzeniu czegos slodkiego, ale teraz boli gdy nic nie jem nawet
rano.
Ból nie był do tej pory intensywny, wiec wiażac to z jedzeniem nie
przejmowalem sie. Teraz jednak bol odczuwam caly czas wiec zamierzam isc do
lekarza prosze o porade do jakiego specjalisty sie zglosic.
Moze ktos domysla sie co to moze byc?

Dzieki za pomoc, pozdrawiam
Eryk

2. Data: 2005-10-30 14:33:22

Temat: Re: Bol z lewej strony brzucha
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strzelam: przepuklina
Do chirurga.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-10-30 18:31:16

Od: "Eryk School" <erykschoolmalpawpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Strzelam: przepuklina
> Do chirurga.

Dzieki. Nie pomyslalem o tym.
Moj dziadek mial klopoty z przepuklina... to pewnie mam to po nim.

Pozdrawiam
Eryk

4. Data: 2005-10-30 19:19:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To może też być kolka jelitowa.

--
Kaja

BOZE TY WIDZISZ I NIE GRZMISZ
Ciało denata
gdzie w Polsce zrobic operacje kregoslupa "na NFZ"?
Re: CHCĘ BYĆ DAWCĄ
Gdzie w Warszawie dobry dermatolog ??