Bolace piersi

1. Data: 2006-09-12 19:30:47

Temat: Re: Bolace piersi
Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Choc jestem mezczyna, pisze w imieniu kobiety. Ma taki problem - stosunek
> plciowy odbywala 3 tygodnie temu. Stosunek przerywany, mezczyzna twierdzi,
> ze bez wytrysku. 2 tygodnie pozniej miesiaczka byla normalnie, w teminie.
> Test ciazowy byl wykonany tydzien po miesiaczce. Wynik negatywny. Bol piersi
> (i obrzmiale piersi) pojawil sie przed miesiaczka i nie ustapil do dnia
> dzisiejszego.
>
> Czy mozna wykluczyc ciaze ? Czy moze to byc objaw innej choroby ? Oczywiscie
> wizyta u ginekologa jest konieczna, ale poproszono mnie o pomoc, wiec

choroby raczej nie, ale ani ciąży tak nie stwierdzisz ani jej nie wykluczysz.
Bolące piersi pojawiają się przy zmianach hormonalnych przed menstruacją lub
właśnie przy okazji ciąży.

Test można powtórzyć, mógł jeszcze wynik być wtedy negatywny.

2. Data: 2006-09-12 20:16:07

Temat: Bolace piersi
Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

[...]

Dziekuje, pozdrawiam.

P.
r...@w...pl

3. Data: 2006-09-12 20:27:49

Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

[ciach]

Czy to moze byc spowodowane wysokim poziomem prolaktywny (googluje) ?

Dziekuje.

4. Data: 2006-09-13 06:12:29

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [ciach]
>
> Czy to moze byc spowodowane wysokim poziomem prolaktywny (googluje) ?
>
> Dziekuje.

z tego co czytałam bolące piersi są wynikiem obecności progesteronu, który
to odpowiada min. za utrzymanie ciaży, w momencie pojawienia się miesiączki
poziom ten powinien spaść a ból piersi minąć. U mnie test ciażowy też nie
wyszedł tydzień po miesiączce, dopiero później. Najpewniej będzie jak
zrobicie test z krwi na beta HCG

5. Data: 2006-09-21 20:16:30

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poziom ten powinien spaść a ból piersi minąć. U mnie test ciażowy też nie
> wyszedł tydzień po miesiączce, dopiero później. Najpewniej będzie jak

Czy to znaczy, że mimo ciąży wystąpiła u Ciebie miesiączka?

Zimne zimowe kąpiele
Augmentin i zatoki
Wyniki morfologii 3-latka
ile nfz doplaca do szkiel korekcyjnych ?
Ból kolana i kręgosłupa