Bolące stopy, coś na odciski?

1. Data: 2006-08-07 07:38:56

Temat: Bolące stopy, coś na odciski?
Od: "Przemysław 'Morp][ik' Berliński" <pberlinski@_antyspam_gmail_.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może mi ktoś doradzi jaką maść na odciski. Moja żonka po sobotnich
baletach w szpilkach dostała takich paskudnych odcisków na stopach i
biedulka nie może chodzić, bo ją strasznie to boli. Odciski w sumie jak
rany wyglądają. Osobiście zakwalifikowałbym to jako odcisko-obtarcie.
Tak czy siak, czy ktoś z grupowiczów miałby pomysł na jakąś maść
łagodzącą, która przy okazji skutecznie i w miarę szybko wyleczy takie
dolegliwości?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pzdr,
M.

2. Data: 2006-08-07 14:26:41

Temat: Re: Bolące stopy, coś na odciski?
Od: "Przemysław 'Morp][ik' Berliński" <pberlinski@_antyspam_gmail_.com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław 'Morp][ik' Berliński napisał(a):

> Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Widzę, że więcej osób zna się na zapachu kału, niż na maści na odciski.
Trudno - podjadę do apteki.

Pzdr,
M.

Paskudna woń kału
wypadanie włosów a testosteron? - pilna sprawa :)
omega 3 i 6
[pomocy] Nudnosci, dusznosci, uczucie chwiejnosci...
bardzo powiększone węzły chłonne