Bolacy miesien i wyjazd wakacyjny

1. Data: 2003-08-01 06:40:49

Temat: Bolacy miesien i wyjazd wakacyjny
Od: Lukasz Goralczyk <l...@c...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wczoraj przesadzilem z podnoszeniem sporej butil z woda i cos mi sie stalo w
jeden z miesni na plecach; butle podnosilem na wprost siebie na
wyprostowanych rekach. Teraz ledwo moge sie obrocic w lewo i boli (sredni
klujacy bol) np. jak wstaje. Czy to moze byc cos powaznego? Pytam bo za
tydzien mam wyjazd na splyw kajakowy i nie wiem czy do tego czasu przestanie
bolec.

Dziekuje i pozdrawiam.

--
Lukasz