Bolesne chrostki na języku i "Tantum verde"?

1. Data: 2004-11-02 06:22:25

Temat: Bolesne chrostki na języku i "Tantum verde"?
Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, mam dość nietypowy problem... Otóż od kilku dni jestem
przeziębiony, boli mnie gardło itp. Stosowałem jakieś doraźne środki, w
tym tabletki na ból gardła... Nie pomagały więc zastosowałem "tantum
verde" i... No właśnie, czy możliwe jest aby po tym środku na moim języku
pojawiły się białe, bardzo bolesne chrostki, coś w rodzaju aftów?? Dodam,
że nigdy nie stosowałem tego leku... Czy w połączeniu np z innymi lekami
może dać takie skutki uboczne? Tydzień temu miałem szytą nogę i lekarz
przepisał mi antybiotyk... Dodam, że towarzyszy jeszcze temu niemiłe
uczucie, dziwny posmak w ustach, czuje się tak jakbym nie mył zębów przez
tydzień... ;/ A oczywiście myje je kilka razy dziennie, min po każdym
posiłku... :(

Maciek C