Boli kolanko :(

1. Data: 2005-08-22 16:47:31

Temat: Boli kolanko :(
Od: "Mariusz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam stojącą pracę i pewnego dnia zaczęło mnie pobolewać lewe kolanko
(szczególnie przy przysiadzie). Bagatelizowałem problem, ale pewnego dnia w
pracy praktycznie nie mogłem chodzić. Miałem problem przy wchodzeniu i
schodzeniu po schodach.. Jadąc do lekarza starałem się siadać na siedzeniu,
aby złagodzić ból, ale mogłem to zrobić tylko przy wyprostowanej nodze. Rtg
nie wykazało żadnych uszkodzeń. Lekarz dał mi 3 dni zwolnienia i przepisał
Ketonal. I faktycznie ból już nie był taki silny jak brałem tabletki i
mogłem chodzić, ale gdy przestałem je brać znowu kolanko zaczęło mnie trochu
pobolewać :/. Gdy popracuję (praca stojąca) po jakimś czasie powracają
objawy. Ból pojawia się w momencie:
- kucania
- gdy stoję, podnosząc lewą piętę w stronę pośladków, ale stopę mam
rozluźnioną
- przy wchodzeniu i schodzeniu po schodach.
- podczas siedzenia, nogi ugięte i rozluźnione i jak skręcam stopę do
wewnątrz.

Mam nadzieję, że objawy, które opisałem jakoś pomogą w ustaleniu co jest z
moim kolankiem i może ktoś z was mi coś poradzi co z tym dalej robić :(

pozdrawiam i dziękuję za wszelkie pomocne rady

Mariusz

2. Data: 2005-08-24 18:54:40

Temat: Re: Boli kolanko :(
Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ketonal. I faktycznie ból już nie był taki silny jak brałem tabletki i
> mogłem chodzić, ale gdy przestałem je brać znowu kolanko zaczęło mnie

Nie dziw się Ketonal to mocny przeciwbólowiec działa tylko jak go bierzesz

> Mam nadzieję, że objawy, które opisałem jakoś pomogą w ustaleniu co jest z
> moim kolankiem i może ktoś z was mi coś poradzi co z tym dalej robić :(

Miałem podobne objawy ale słabsze - jak zrobiłem przysiad ciężko mi było
wstać z tego kolana bez podpierania rękami, na wyprostowanej nodze było
wszystko OK.
Poszedłem do lekarza i lekarz wspomniał coś o "wiązadłach" i przepisał mi
jakieś tabletki z wapnem i po jakimśczasie ustąpiło, tylko nie pamiętam
nazwy bo dosyć dawno to było. Szybko to raczej nie minie - musisz sobie
dobrego lekarza znaleźć.

3. Data: 2005-08-24 20:12:53

Od: m...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś tabletki z wapnem i po jakimśczasie ustąpiło, tylko nie pamiętam
> nazwy bo dosyć dawno to było. Szybko to raczej nie minie - musisz sobie

Czy podczas leczenia normalnie mogłeś chodzić czy lekarz Ci zabronił ?
Czy może pamiętasz chociać w jakiej cenie były te tabletki i w jakich dawkach
je przyjmowałeś ??

pozdr.

4. Data: 2005-08-25 18:00:27

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czy podczas leczenia normalnie mogłeś chodzić czy lekarz Ci zabronił ?
> Czy może pamiętasz chociać w jakiej cenie były te tabletki i w jakich
dawkach
> je przyjmowałeś ??

Normalnie chodziłem ale jak mówie ja chodziłem bez problemu bo tylko bolało
mnie przy prostowaniu jak zgiąłem na max np. przysiad, a te tabletki to były
jakaś odmiana wapna na wzmocnienie kości chyba, tak mi się wydaje
przynajmniej. Wapno możesz zawsze zastosować może przejdzie .... Ale
najlepiej trzeba by jakąś diagnoze postawić żeby to nie było jakieś
uszkodzenie.
Aha kazał mi nie nadwyrężać kolana tj. w piłe żebym nie grał (-:

5. Data: 2005-08-27 19:57:08

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

A może zmiany zwyrodnieniowe chrząstki stawowej?
Ból pojawia sie gdy rzepka dociska staw z powodu cienkiej chrzaski. ból
wystepuje przy przysiadzie, zchodzeniu ze schodów i tp. RTG nic nie wykazuje
w takim przypadku. CZasem tzreba zrobic artroskopie co wiąże sie z gipsem i
chodzeniem o kulach, czasem staw sam sie regeneruje po zmianie diety i
stosowaniu srodków farmakologicznych. Zamiast p.bólowych, które likwiduja
skutek a nie przyczynę może spróbój ZINAXIN Rebuuild. Jeśli to chrzastka to
w ciagu miesiąca powinna byc jakas poprawa. Poza tym nie przeciązać stawów.
Pozdrawiam.

Nadnercza?
problem z kolanem
Długo trwająy kaszel