Bonsai

1. Data: 2004-05-26 19:57:31

Temat: Bonsai
Od: "onet" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Czy widział ktoś z Was bonsai- brzoze. Bardzo mi na tym zalezy wiec
jesli wiecie gdzie moge takie dzewko kupić napiszcie mi prosze.
Pozdrawiam Maciek

2. Data: 2004-06-02 20:59:40

Temat: Re: Bonsai
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hej. Czy widział ktoś z Was bonsai- brzoze. Bardzo mi na tym zalezy wiec
> jesli wiecie gdzie moge takie dzewko kupić napiszcie mi prosze.

Widzialam brzoze na zdjeciu w podreczniku do tworzenia bonsai. Nie wygladala
tak zwiewnie i delikatnie jak duze drzewo. Kora byla szara a pedy grube -
nie do rozpoznania, chyba, ze po lisciach.

Elfir

3. Data: 2004-06-07 08:51:58

Od: "Agapant" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada...wykop gdzieś siewkę brzozy (teraz troszkę za późno, lepiej jesienią),
wsadź do donicy, skróć część naziemną do rozmiarów Tobie
odpowiadających ,następnie przez dwa, trzy lata zmniejszaj doniczkę, aż do
własciwego pojemnika (skracasz bryłę korzeniową stopniowo) jednocześnie
formując koronę do żądanego kształtu..Brzoza nie daje się zbytnio formować bo
ma zbyt cienkie gałęzie, ale doskonale wygląda kilka brzózek w swobodnej formie
w jednym pojemniku (duży owal, jajo), jako imitacja małego lasku.
Powodzenia...Obecie mozna szukać brzóz w kontenerach, ale nie jest to zbyt
popularna roślina do ogrodów, więc zapewne najlepiej upatrzyć sobie gdzieś
siewki i pójść tam jesienią ze szpadlem. Powodzenia

Poomocyyy!
Cud istnieje!
agrest
automat do otwierania okien szklarenki