Borówki czerwone

1. Data: 2003-08-01 14:27:40

Temat: Borówki czerwone
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie dostałam borówki powiedzcie co można z nich zrobić.

Anna

1. Data: 2003-08-01 17:14:04

Temat: Re: Borówki czerwone
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Właśnie dostałam borówki powiedzcie co można z nich zrobić.
>
> Anna

podzielic sie ze mna? :)))
a tak powaznie, to zrobic cos w rodzaju konfitury do miesa - u mnie w domu
bijemy sie o borowki do indyka np :))

1kg borowek
0,5 kg gruszek
0,5 kg cukru
0,3 szkl wody

borowki zalac wrzatkiem, odstawic na godzine, odcedzic. gruszki obrac,
pokroic na osemki, odrzucic pestki i wrzucic do syropu ugotowanego z cukru i
wody. gdy beda szkliste wrzucic borowki i podgrzewac wszystko ok 20 minut od
zagotowania. potem gorace przelozyc do wyparzonych sloikow i zamknac.
pozniej mozna juz je tylko jesc

pzdr marta, co to jej nikt borowek nie przynosi

nalesniki z kapusta i grzybami
ciasto ze śliwkami
Pierniczki Całuski[P]
Imperatyw rozmowy z trollem