Brak miesnia - gdzie moge cos z tym zrobic ?

1. Data: 2002-09-15 10:52:24

Temat: Brak miesnia - gdzie moge cos z tym zrobic ?
Od: "Morph" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 18 lat. Nigdy nie rozwinal sie u mnie lewy miesien piersiowy - dolna i
srodkowa czesc http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.htm
Prawy jest ok i pozostale miesnie sprawne. Bylem z tym u kilku lekarzy w
Rzeszowie m.in. Neorolog, ortopeda, specjalista chirurgii klatki piersiowej.
Stwierdzili to o czym dobrze juz wiedzialem - ze nie mam miesnia i tyle.
Jedynie co mi poradzili to operacja kosmetyczna. Chce miec miesnia, ktorego
bede mogl rozwijac. Nie interesuje mnie takie rozwiazanie. Nie istnieje
gdzies w Polsce klinika, moze byc prywatna, ktora mogla by z tym cos zrobic.

Pozdrawiam
Morph