Brak ubezpieczenia zdrowotnego, a recepta

1. Data: 2009-02-09 13:40:51

Temat: Brak ubezpieczenia zdrowotnego, a recepta
Od: "Mem" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie posiadam ubezpieczenia zdrowotnego. Czy w takim wypadku lekarz
(prywatna praktyka) moze mi wystawic zwykla recepte (bez litery P).

Pozdrawiam
Mem

2. Data: 2009-02-09 14:02:38

Temat: Re: Brak ubezpieczenia zdrowotnego, a recepta
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Feb 2009 14:40:51 +0100, Mem wrote:

> Nie posiadam ubezpieczenia zdrowotnego. Czy w takim wypadku lekarz
> (prywatna praktyka) moze mi wystawic zwykla recepte (bez litery P).

Może wystawić receptę pełnopłatną, stawiając "X" w rubryce
odpowiadającej oddziałowi NFZ. Za lek zapłacisz pełną cenę, bez
jakiejkolwiek refundacji.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-02-11 16:57:10

Od: "Mem" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message

> Może wystawić receptę pełnopłatną, stawiając "X" w rubryce
> odpowiadającej oddziałowi NFZ. Za lek zapłacisz pełną cenę, bez
> jakiejkolwiek refundacji.

Czy zatem w takiej sytuacji lekarz nie musi wpisac mojego numeru PESEL ?

Mem,

4. Data: 2009-02-11 18:34:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Feb 2009 17:57:10 +0100, Mem wrote:

> Czy zatem w takiej sytuacji lekarz nie musi wpisac mojego numeru PESEL ?

Dobre pytanie, Nie mam przy sobie przepisów, ale ja bym wpisał.

m.

5. Data: 2009-02-13 21:29:51

Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zatem w takiej sytuacji lekarz nie musi wpisac mojego numeru PESEL ?

nie musi. na receptach pełnopłatnych nie musi być nr pesel (kodu kreskowego,
dwoch dat itd też)

zapalenie oskrzeli?
Omega-3
astma a sen