[Bransoletki przyjaźni] Prośba !

1. Data: 2006-02-01 13:54:47

Temat: [Bransoletki przyjaźni] Prośba !
Od: "Nuna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Wszystkie Foremki!

Mam do Was ogromną prośbę.
Wybieram się w odwiedziny do siostry (mieszka koło Zamościa) i chciałabym
zawieźć jej koraliki do bansoletki,którą sobie upatrzyła
w tej książce: http://www.albertus.pl/?d=produkt&id=11052 na str. 39.
Niestety nie wiem jakie mają one być. Myślałam, że podejrzę je sobie w Empiku
tu w Krakowie i od razu zakupię potrzebne materiały, ale niestety juz jej nie
ma. Jeśli byłby ktoś tak kochany i podesłał mi skan tej stronki byłabym
bardzo, ale to bardzo wdzięczna. Zrobiłabym jej "niespodziewankę"!
Sprawa jest bardzo pilna, bo jedyna szansa na zakupy to jutrzejszy dzień.
Jeszcze raz bardzo proszę ....

Pozdrawiam gorąco: Nuna

mój adres: n...@b...com.pl

2. Data: 2006-02-01 17:46:57

Temat: Re: [Bransoletki przyjaźni] Prośba !
Od: "Kasia" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Spróbuję Ci jakoś pomóc. Mam tę książkę, ale nie mam skanera. Zrobiłam zdjęcie
cyfrówką. Tutaj możesz sobie obejrzeć zdjęcie: http://voila.pl/98tkr/

Gdy zapiszesz sobie na swój komputer to pewnie da się odczytać. Na zdjęciu
jest strona 38 i 39.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.

3. Data: 2006-02-01 18:18:36

Od: "Nuna" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

O dzięki Ci Kasieńko za pomoc! teraz już wiem, ze czym mam się uganiać!
Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję za ratunek!

Pozdrawiam gorąco:

Nuna

[ot] Włóczka
[xxx] Tatty Teddy
[xxx]Baby Titti Baby Bugs P - getboty
[xxx]
[szydełko] Crotchet for Babies - getboty