"Brat w lepszym gatunku" cz. II

1. Data: 2002-01-07 19:32:39

Temat: Re: "Brat w lepszym gatunku" cz. II
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard Spokojny" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a1aip2$8$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:a1a063$2ib$...@n...tpi.pl...

> Dlaczego akurat w tym momencie? Cała ta sprawa jest niesmaczna,
delikatnie
> powiedziawszy. Przecież ja mu niczym nie grożę. On bardziej może mnie
> zaszkodzić niż ja jemu.

Witaj ?Ryszardzie?
To nie chodzi o to czy Ty mu grozisz, czy też nie. Poczułam niesmak bo
odniosłam wrażenie, że świadomie manipulujesz forum dyskusyjnym do
załatwienia swoich spraw osobistych. I ta cała mistyfikacja. Rozumiem, że
jestes bardzo zdesperowany. Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-01-08 09:07:31

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, to bardzo interesujące:) Pozdrawiam!
> Elizabeth

Dla mnie tez, tym bardziej, ze od jakiegos czasu zaczynam
obserwowac legende pewnej rodziny.
I jestem w szoku. :-) Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-01-08 12:30:39

Od: "Ryszard Spokojny" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w
wiadomości news:a1cthv$pt2$3@news.tpi.pl...
> [...]
> odniosłam wrażenie, że świadomie manipulujesz forum
dyskusyjnym do
> załatwienia swoich spraw osobistych. I ta cała

W porządku, nie mam wcale do ciebie o to żalu i pretensji.
Gdyby wszyscy we wszystkim się zgadzali, to nie było by tej
grupy. Tak bardzo tym zdesperowany to nie jestem, bo
odkryłem to (kto korzysta głównie z zasobów pieniężnych na
koncie mamy) już chyba rok temu i trochę się zdążyłem z tym
oswoić. Co do manipulacji? Każdy tam w jakimś stopniu czymś,
lub kimś manipuluje. W każdym razie w kurza mnie też to, że
młodszy brat ma daleko w d.... to co myślę i o tym sądzę.
Zresztą na szacunek trzeba sobie zapracować, bo żadne
regulacje prawne tego nie nakazują, ani nie zakazują. I tak
jak mówił Duch, jest to coś, co jest zapisane w legendzie
rodziny. Ja jako najstarszy brat najwcześniej zauważałem, że
w mojej rodzinie dzieje się coś niedobrego i w związku z tym
się najwcześniej buntowałem. Przez to też chyba między
innymi byłem najmniej lubiany przez samych rodziców. Teraz
tylko pozostaje mi się porozumieć wreszcie rzeczowo i
naradzić z Adamem czy mamy to wywlekać i iść z tym dalej czy
lepiej pozostawić czasowi. Bo mam dobrego znajomego
prawnika, który jest akurat politycznym przeciwnikiem
najmłodszego Mateusza. Istnieje zatem niebezpieczeństwo, że
może on wykorzystać to własnych celów, walki politycznej i
zrobić z tego większy smród.

Pozdrawiam
Ryszard Spokojny

1. Data: 2002-01-10 07:07:54

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przeciwnikiem najmłodszego Mateusza. Istnieje zatem niebezpieczeństwo, że
> może on wykorzystać to własnych celów, walki politycznej izrobić z tego

Rzeczywiście, Elizabeth ma rację. Podły jesteś i zawistny.
Dorrit

1. Data: 2002-01-10 17:52:41

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ryszard Spokojny" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rzeczywiście, Elizabeth ma rację. Podły jesteś i zawistny.
> Dorrit

No, nie aż tak! To dla mnie za ciężka artyleria, Niezręcznie czuję się w
takich sytuacjach. Przepraszam!
Elizabeth

1. Data: 2002-01-10 18:21:00

Od: "Ryszard Spokojny" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niebezpieczeństwo, że
> większy smród.
>

> Rzeczywiście, Elizabeth ma rację. Podły jesteś i zawistny.

Czyli mam uczynić jak Chrystus nakazuje. "Nadstawić drugi
policzek" i pozwolić dalej młodszemu bratu wykorzystywać
mamę?

Ryszard Spokojny

1. Data: 2002-01-11 10:48:23

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli mam uczynić jak Chrystus nakazuje. "Nadstawić drugipoliczek" i
pozwolić dalej młodszemu bratu wykorzystywać mamę?

Zapewne wolałbyś nadstawić raczej swoją kieszeń na mamine pieniądze.
Dorrit

1. Data: 2002-01-11 16:18:01

Od: "Ryszard Spokojny" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w
wiadomości news:a1mkmm$oaf$7@news.tpi.pl...

> [...]
drugipoliczek" i
> pozwolić dalej młodszemu bratu wykorzystywać mamę?
>

> Zapewne wolałbyś nadstawić raczej swoją kieszeń na mamine

Na szczęście nie wszyscy myślą tak płytko jak Ty. :-)

Ryszard Spokojny

1. Data: 2002-02-07 12:32:49

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście, Elizabeth ma rację. Podły jesteś i zawistny.
> Dorrit

Ej, dziwczyny :-),
nie robcie nagonki na faceta, przeciez nie jest on
swarc-harakterem,
a raczej wlasnie probuje zlapac oddech
i stanac jakos na nogi.

Ryszardzie, ja bym odpuscil, dopominanie sie swoich
praw tylko rozjatrzy stare rany,
moze lepiej pogodzic sie z losem
takie "trudno, bylo, minelo" i zostawic "to" w spokoju,
przeplakac i zostawic?
Duch

nerwica natrectw
Poszukiwany - sprawdzony psycholog w Warszawie
Po rozstaniu
Prywata - psych.uw
ćży ja jestem trędowata ?