Brawo Panie Kaczynski

31. Data: 2004-10-08 13:57:45

Temat: Re: Brawo Panie Kaczynski
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> A czy ja gdzieś powiedziałem że Tradycja Rzymu czy Grecji jest
> nieistotna dla tożsamości kulturowej Europy.

Nie tego nie powiedziales.

> Ja tylko powiedziałem że
> jeżeli chodzi o temat jesteś demagogiem i tylko tyle. Zauważ że sam
> przez użycie słowa demagog odwołuje się do Kultury starożytnej czyż nie
?

Tak, ale to slowo ma obecnie bardzo negatywna konotacja i dlatego nie uzylem
go w stosunku do wypowiedzi innych osob.

W moim poprzednim liscie zabraklo konkluzji bez ktorej sens mojej wypowiedzi
jest nie jasny. Chodzilo mi o to, ze dopiero chrzescijanstwo nalozylo
ograniczenia na sprawy seksu. Chociaz w panstwach o dluzszej niz Polska
tradycji chrzescijanskiej, mam tu na mysli Francje i Hiszpanie oraz ich
bylych koloniach, panuje duzo wieksza swoboda seksualna niz w Polsce.

I jeszcze jeden fakt zupelnie nie zwiazany z tym tematem. Zwroc uwage ilu
mezczyzn w Hiszpanii i Portugalii oraz w ich bylych koloniach nosi imie
Jezus, ktorego w Polsce chyba nie wolno nadawac dzieciom.

Leszek

32. Data: 2004-10-08 14:37:05

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2004-10-08 15:57,Na grupie pl.soc.inwalidzi Lech Dubrowski
napisał(a):

> [...]

> go w stosunku do wypowiedzi innych osob.
>
> W moim poprzednim liscie zabraklo konkluzji bez ktorej sens mojej wypowiedzi

Zgoda i dlatego użyłem tego słowa jeśli Cię uraziłem przepraszam, co
do konkluzji nadal nic nie wnosi bo Pan Kaczyński nie jest prezydentem
Lionu czy Kordoby tylko Warszawy więc zrozumiałe że stosuje normy
kulturowe panujące w tej części świata. Choć zgoda że to co
powiedziałeś jest prawdą.

Co do imienia o którym piszesz.... nie wiem więc nie będę się wypowiadał
Piotr M:)

--
"Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

33. Data: 2004-10-08 16:17:06

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>

> - ty masz wjazd za darmo
------
co to znaczy ''ty'' ???

34. Data: 2004-10-08 16:26:56

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

kochanie zapomniales sie podpisac :-)

pozdr.
Arek

35. Data: 2004-10-08 22:41:57

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Mr.FX" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

/.../

> Pójdę na skróty, bo nie mam czasu grzebać w archiwum.
> Pisząc, że Pan prezydent Warszawy jest chyba jedynym zdrowym
> umysłowo, oceniłeś od razu całą resztę. :-)

Tak napisałem: " ...........że Pan prezydent Warszawy jest chyba jedynym
_zdrowym
umysłowo_....."
Lechu, przestań znowu spekulować

> Oczywiście nie. Ja się przyznaje - czepiam się trochę (a może bardzo?),

No tak jakoś od samego początku, ale ja cierpliwie czekam bo jeszcze nie
jestem pewien jaki Ci w tym cel przyświeca.

> ale wg mnie Twoje wypowiedzi wykraczały poza samą pochwałę
> decyzji prezydenta - tradycyjnie wtrąciłeś wątek "gówna z zachodu".

Tradycyjnie?

> Dobrze, więc o Kaczyńskim wiesz tyle, że jest nie wysoki oraz
> podjął godną pochwały decyzję :-) O tamtych dwóch wiesz też
> cokolwiek, co mógłbyś skomentować? :-)

Kompletnie nic a ewentualne komentarze bylyby takiej samej
wagi jak każdego zwykłego, przeciętnego Polaka.
Napewno nie jestem żadnym uznannym autorytetem w tej
profesji i dlatego nie rozumię Twego uporu dot. akurat tego
co ja o nich mysle.
Dej se luzu.

> ZTCW

MXVUMOPERTMWT

> nie ma takiego obowiązku. Zbieżność jednak niektórych ich
> poglądów - nagłaśnianych w mediach - z Twoimi wyrażanymi
> na tej grupie, Twoje wyrażanie troski o ojczyznę, skłoniły mnie
> do założenia, że interesujesz się życiem politycznym Polski.

No....tak jak i ten, tamten i ów - nic więcej. To nie moje hobby.

> Zauważyłem. Zauważyłem również, że przy okazji napisałeś
> trochę więcej - i to mnie również zainteresowało.

Tak jakoś wyszlo - jestem mało oszczędny - stałe łącze, to i
słów nie liczę.

> Zastanowił mnie ten akapit. Wyraziłeś w nim swoje zainteresowanie
> sprawą, ale pytania mimo dobrych chęci nie dostrzegłem. Być może
> dlatego, że nie jestem taki nadgorliwy jakim mi się Ty wydajesz być.
> Oczywiście chętnie zaspokoje Twoją ciekawość - moja opinia jest
> żadna, gdyż w przeciwieństwie do tych 2 publicznych osób o które
> pytałem, nie mam żadnej wiedzy na temat króliczka algrafa.

No i gdybyś to od razu napisał to dostał byś taką samą odpowiedź
w kontekście tych dwóch księży o których pytałeś.

Prościej,...... tyle znam tych księży i ich poglądy co Ty królika algrafa.

> Do wczoraj żyłem nawet w nieświadomości jego istnienia i nawet
> nie wiem, czy jest w ciapki ani czy woli szczypiorek od mleczu :-)

No i przełóż to na moje pojęcie o tych księżach.
Myślę że już dotarło.

> O temacie głównym już napisałem powyżej. W wątku napisałem,
> ze zwykłej ludzkiej ciekawości. Interesowało mnie Twoje zdanie :-)
> na pytania jakie postawiłem.

Odpowiedź od początku daje królik algrafa.

Sorry, wole kobiety;-)

budrys
____________

36. Data: 2004-10-08 23:07:29

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.

> - no i mam jasnosc w temacie!

> - rozumiem ze glowne niebezpieczenstwo polega na mozliwosci zatarcia
podczas
> posuwania?

No - wiesz, obtarcia naskórka, może i ciutwiększe obrażenia.
Ciekawe czy zawiążą komitet kolejkowy :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

37. Data: 2004-10-12 07:25:53

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Chcąc wczoraj ukoić tęskniące serce wiadomościami z Ojczyzny, włączyłem
> "tvn" i ......."Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu".
> Sympatyczny jak zwykle "czytacz" donosił, że w Warszawie, stolicy Polski,
> kraju o przewspaniałych tradycjach historycznych, kulturze, obyczajach,
> moralach itd., itp. odbyć się miała impreza publiczna, której celem było
> pobicie rekordu świata w masowym pierdoleniu.

Ze wzgledu na to, ze impreza sie nie odbyla to wyglada mi to na celowe
dzialanie obu stron. Oni zrobili darmowa reklame L. Kaczynskiemu darmowa
reklame w prasie radiu i tv, a on im.

Przypomni mi to prowokacje artystyczne, ktore pare lat temu mialy miejsce w
warszawskiej Zachecie.
Leszek

> budrys

Książki czytane