Komputery klasy PC za 20 % wartosci

1. Data: 2004-10-06 14:10:32

Temat: Komputery klasy PC za 20 % wartosci
Od: "paky" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2004-10-06 14:14:59

Temat: Re: Komputery klasy PC za 20 % wartosci
Od: "paky" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam to jeszcze ja
Osoby nieslyszace i niewidobe do obydwu przypadkow zchozenie nie musi byc
wysokie czy calkowice
reszte sponsoruje pefron

Pozdrawiam info szukajcie na stronach pefronu, slyszalem takze o info w
prasie
jak ktos bedzie znal szczegoly byc moze swoje doswiadczenie prosze o
odpowiedz na grupie

Dzienk's
Paweł

3. Data: 2004-10-06 17:01:18

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paky" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysokie czy calkowice
> reszte sponsoruje pefron
>
> Pozdrawiam info szukajcie na stronach pefronu, slyszalem takze o info w
-------------
Coś się przeczytało,coś się usłyszało...,ale z tymi podsłuchami to różnie
bywa...:)
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/1007
4

Pozdrawiam
Bogusława

4. Data: 2004-10-06 18:30:51

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dianaza" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "paky" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Coś się przeczytało,coś się usłyszało...,ale z tymi podsłuchami to różnie
> bywa...:)
> http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/1007
4

Szkoda, ...... że nie jestem studentką ;-)

--

_/(_ Do usłyszenia - Sylwi@ - e...@i...org.pl
(} _________________________________________________

5. Data: 2004-10-07 07:33:34

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś się przeczytało,coś się usłyszało...,ale z tymi podsłuchami to różnie
> [...]

Witam, czy ktoś znalazł na stronach PFRONu info na ten temat? Jak tak to
proszę o link.
Dorota

jaki jest przepis o przyznaniu renty ?
jaki jest przepis o rencie ?
Cafe news - przegladarka artykulow prasowych
Refundacja
lista sprzętu jaki refunduje NFZ ?