"Brzydka ona, brzydki on..."

1. Data: 2011-09-23 11:11:44

Temat: "Brzydka ona, brzydki on..."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a taka ładna miłość ;-)

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,101071,
9865307,Witkacy__oszalej_i_wyjdz_za_mnie.html

"Ciskam Cię i łuję, mdolę, tłamszę i duszę, całuję Cię aktualnie i
dyskursywnie, całuję w metafizyczny pempek, całuję bez cienia erotyzmu,
całuję najserdeczniej w świecie i poza światem. Całuję Cię, gdzie chcesz,
psiakrew."
--
XL

2. Data: 2011-09-23 11:21:07

Temat: Re: "Brzydka ona, brzydki on..."
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2011 13:11:44 +0200, tako rzecze Ikselka:

od razu widać czyj post

3. Data: 2011-09-23 11:25:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-23 13:11, Ikselka pisze:
> ...a taka ładna miłość ;-)

Rzeczywiście, wspaniała:

*>>A kiedy usuwała ciążę, był głównie ciekawy "jakich wrażeń doznasz od
narkozy".*<<

Ewa

4. Data: 2011-09-23 11:42:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2011 11:21:07 +0000 (UTC), kszeslaf hoopqa napisał(a):

> Fri, 23 Sep 2011 13:11:44 +0200, tako rzecze Ikselka:

9865307,Witkacy__oszalej_i_wyjdz_za_mnie.html

> od razu widać czyj post

A pomidory to jakiś rarytas wtedy był widocznie - dziś raczej trudno byłoby
kogoś niezdecydowanego zachęcić do małżeństwa obietnicą jedzenia samych
pomidorów
;-P
--
XL

5. Data: 2011-09-23 13:26:52

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskursywnie, całuję w metafizyczny pempek, całuję bez cienia erotyzmu,
> całuję najserdeczniej w świecie i poza światem. Całuję Cię, gdzie chcesz,

chyba tylko ty mozesz napisac taki wstep...

i.

6. Data: 2011-09-24 03:07:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Tia. http://www.youtube.com/watch?v=BlxelewpCY4

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

7. Data: 2011-09-24 10:18:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Sep 2011 05:07:18 +0200, Aicha napisał(a):

> Tia. http://www.youtube.com/watch?v=BlxelewpCY4

Moja ulubiona jesienna :-)
--
XL

8. Data: 2011-10-02 14:37:17

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j5jhhb$la7$1@news.onet.pl>,
b...@t...ja says...

> Tia. http://www.youtube.com/watch?v=BlxelewpCY4

Ano były - Michnikowskiego widywałem na Opoczyńskiej, więc
zakupy robił w prywatnym warzywniaku na rogu Opoczyńskiej i
Narbutta, ew. na Polnej. Tyle, że to nie były czasy, kiedy
ponidory uprawiano pod szklarniami [goździki i tulipany były
bardziej opłacalne] lub sprowadzano z zagranicy. Były miesiąc,
dwa i szlus.

PF

9. Data: 2011-10-03 10:08:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Oct 2011 16:37:17 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> ponidory uprawiano pod szklarniami [goździki i tulipany były
> bardziej opłacalne] lub sprowadzano z zagranicy. Były miesiąc,

Ale akurat "w tej sferze" jeżdżono "do wód" do Włoch - tam raczej nie
brakowało.
--
XL

Cierpienie i empatia czy kara?