Budleja

1. Data: 2007-06-29 16:01:53

Temat: Budleja
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam i posadzilam dzisiaj budleje. Pani w sklepie ogrodniczym powiedziala
ze nie sadzic w pelnym sloncu i zeby nie przycinac. A teraz wyczytalam w
internecie ze wlasnie sadzic w sloncu i przycinac. No i zglupialam - kto ma
racje?

Marta

2. Data: 2007-06-29 16:40:23

Temat: Re: Budleja
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. pisze:
> [...]
> internecie ze wlasnie sadzic w sloncu i przycinac. No i zglupialam - kto ma

W zasadzie to budleje można przycinać i formować ale w cieplejszych
regionach kraju. Tam gdzie są mroźne zimy praktycznie cała wymarza
i wiosną odbija od korzeni (no, powiedzmy, że od kopczyka albo od
najgrubszych gałązek) wzwyż.

3. Data: 2007-06-29 16:50:08

Temat: Re: Buddleja
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. wrote:

> [...]
> internecie ze wlasnie sadzic w sloncu i przycinac. No i zglupialam - kto ma

U nas buddleja rosnie dziko wzdluz brzegu rzeki, w pelnym sloncu. Krzak,
ktory przesadzilam do ogrodu, jest przycinany co zime o okolo 1/3
wysokosci i ladnie sie rozgalezia na wiosne, tez rosnie w pelnym sloncu.
Przycinana lepiej kwitnie.
Mozna tez przyciac do ziemi zima, i odrosnie, ale nie tak wysoko, jak
tylko przycinana.
MB

4. Data: 2007-06-29 19:24:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f63ag9$35a$1@news.onet.pl Marta W.
<m...@o...pl>napisał(a):

> [...]
> teraz wyczytalam w internecie ze wlasnie sadzic w sloncu i
> przycinac. No i zglupialam - kto ma racje?

Hejka. A od kiedy pani ze sklepu ogrodniczego jest wyrocznią?
Pozdrawiam adhortacyjnie Ja...cki

5. Data: 2007-06-29 20:34:26

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:f63ag9$35a$1@news.onet.pl Marta W.

> Hejka. A od kiedy pani ze sklepu ogrodniczego jest wyrocznią?

No niby nie jest, ale ja w ogole nie znam sie na roslinach, probuje zajmowac
sie wlasnym dopiero powstajacym ogrodem, i blednie zalozylam ze skoro te
roslinki sprzedaje to powinna cos na ich temat wiedziec:-) A za szperanie w
internecie zabralam sie po zakupie, nastepnym razem zrobie odwrotnie.

Marta

6. Data: 2007-06-29 21:31:45

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. napisał(a):
> [...]
> roslinki sprzedaje to powinna cos na ich temat wiedziec:-) A za szperanie w
> internecie zabralam sie po zakupie, nastepnym razem zrobie odwrotnie.

Moja budleja po posadzeniu jakoś tak obwisła, wygląda jakby więdła.
Podlewam. Co jeszcze robić???

Anka

7. Data: 2007-07-04 06:37:55

Od: "Maras" <m...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedziala ze nie sadzic w pelnym sloncu i zeby nie przycinac. A teraz
> wyczytalam w internecie ze wlasnie sadzic w sloncu i przycinac. No i

U mnie rośnie w pełnym słońcu, nie ma ani grama cienia i wygląda na
zadowoloną z tego faktu.

Pozdrawiam
Marek Szymański

Czy ktoś widział ... ?
Re: br zowe ig y na wierku
Czy można ukorzenić gałązkę ?
Co to za drzewo, czy ktoś pomoże ?
Usychające aksamitki i białe mikro coś...