Buffer Overflow

1. Data: 2006-06-11 21:16:16

Temat: Buffer Overflow
Od: "rootkit" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam już dość. Za dużo myślę. Jestem informatykiem, ale takim z prawdziwego
zdarzenia, więc binarny kod jest dla mnie normalnym językiem. Za dużo myślę,
więc piję i wtedy mam jakieś wizje. Wogóle mam totalny BUFFER OVERFLOW.
Jadę na Prozacu (seronilu) i nic nie pomaga. Jak czegoś nowego nie odkryję w
ciągu roku, to uciekam stąd.
Kurwa, spierdalam już stąd - total matrix po 10-ciu piwach.

BINeX vel rootKit

2. Data: 2006-06-14 08:19:35

Temat: Re: Buffer Overflow
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rootkit" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciągu roku, to uciekam stąd.
> Kurwa, spierdalam już stąd - total matrix po 10-ciu piwach.

Osłoń wątrobę! Odstaw Prozac.
I napisz czego oczekujesz.
Co to jest "to", co miałbyś odkryć?

ett

3. Data: 2006-06-14 11:03:27

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rootkit napisał(a):
> Jak czegoś nowego nie odkryję w
> ciągu roku, to uciekam stąd.

Niczego nie odkryjesz a nawet jeśli, tu nic z tym nie zdziałasz.
Słuszna decyzja o spierdoleniu. Gdybym był informatykiem już dawno
bym siedział na zachodzie. Lepiej ześwirować w normalnym środowisku
niż w Kaczogrodzie. :)

4. Data: 2006-06-14 20:38:36

Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odkryję w
> ciągu roku, to uciekam stąd.
> Kurwa, spierdalam już stąd - total matrix po 10-ciu piwach.

Może zrób sobie wakacje, takie 2 miesięczne. Potem pomyśl co dalej.

Pozdramiam
SnowGoose

5. Data: 2006-06-14 21:02:03

Od: Doker <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rootkit napisał(a):
> [...]
> Jak czegoś nowego nie odkryję w ciągu roku, to uciekam stąd.
> Kurwa, spierdalam już stąd - total matrix po 10-ciu piwach.

prozak i alkohol? jestes debilem a nie overflow! Ty segfaulcie jeden!
Jak kod binarny jest dla ciebie czytelny to schizofrenia,
a jak masz takie wizje to wlasnie alkohol i prozak!

6. Data: 2006-06-14 21:55:34

Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rootkit <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Mam już dość. Za dużo myślę. Jestem informatykiem, ale takim z prawdziwego
> zdarzenia, więc binarny kod jest dla mnie normalnym językiem. Za dużo

ja za duzo myslalam, wzieli mnie na Paxil i jest git.

kto ci przepisal leki?

przestan pic, zmien psychologa/psychiatre.

Relacje i ja
problem
Naczelny Rzezbiarz w Gownie na PSP [bylo: Pytanie (cechy mezczyzny) - prosze o odpowiedz :)]
Autorefleksja
Wychowanie dziecka