Bulimia

1. Data: 2000-07-10 06:11:52

Temat: Bulimia
Od: Szymanek <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Jestem tutaj nowy i prosze Was o pomoc.
Podejzewam, ze moja przyjaciolka choruje na bulimie, nawet udalo mi sie
przekonac ja, aby udala sie do lekarza. Wszystko byloby swietnie, tylko
kompletnie nie mam pojecia, gdzie sie z ta choroba udac. Moje pytanie
jest nastepujace:
Czy ktos zna namiary na jakies osrodki, lekarzy, lecznice specjalizujace
sie w leczeniu bulimii?

Pozdrawiam,
Szymon.

1. Data: 2000-07-10 14:47:46

Temat: Re: Bulimia
Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymanek napisał(a) w wiadomości: <3...@y...pl>...
>Czy ktos zna namiary na jakies osrodki, lekarzy, lecznice specjalizujace
>sie w leczeniu bulimii?

A gdzie mieszka Twoja przyjaciółka?
G.

1. Data: 2000-07-10 16:34:52

Od: "Andrzej Szulc" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szymanek <s...@y...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@y...pl...
> [...]
> jest nastepujace:
> Czy ktos zna namiary na jakies osrodki, lekarzy, lecznice specjalizujace

Cześć Szymon.
tak się składa, że przez jakiś czas miłam objawy bulimii. Byłam 2,5 miesiąca
na terapii w Warszawie. Jest to klinika nerwic w Instytucie Psychiatrii i
Neurologii w Warszawie. Twoja przyjaciółka powinna zgłosić się do
psychiatry, bo od niego potrzebne jest skierowanie na takie leczenie. Ze
skierowaniem jedzie się do Warszawy na kwalifikacje i potem czeka się na
miejsce (nawet można czekać kilka miesięcy, ale ja czekałam tylko
miesiąc).To nie zła terapii, tylko że trwa długo (przebywa się na oddziale
całodobowym), ale jest opłacana przez kasę chorych.
Inny sposób to znalezienie prywatnego psychologa, do którego chodzi się na
psychoterapię indywidualną.Tacy ludzie powinni przyjmować w większych
miastach. Mogłabym kogoś poradzić, ale nie wiem gdzie mieszka twoja
przyjaciółka. Osobiście uważam to za najlepszy sposób.
Duży sukces osiągnąłeś, że udało ci się namówić koleżankę na lekarza. Wierz
mi to bardzo dużo.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej - napisz do mnie.
e...@k...net.pl

1. Data: 2000-07-11 17:36:16

Od: "pacooh" <p...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Bulimia jest ogromnym problemem, ale napewno na początek należy udać się do
psychiatry, bo to niestety choroba psychiczna.
Pomóż przyjaciółce, bo to bardzo poważna choroba i może bardzo źle się
skończyć.
Pozdrawiam
beluka

1. Data: 2000-07-12 16:25:53

Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymanek napisał(a) w wiadomości: <3...@y...pl>...
>Czy ktos zna namiary na jakies osrodki, lekarzy, lecznice specjalizujace
>sie w leczeniu bulimii?

W Warszawie - osrodek INTRA
ul. Lipowa 3, tel. 826-35-34
osrodek prywatny, prowadzą psychoterapię, jesli chodzi o bulimię - to prosic
o kontakt z P. Piotrem Fijewskim
moja znajoma jest w trakcie terapii i poleca INTRĘ.
pzdr
Greg

Kobieta wyższa od faceta ?
te kobiety