"Burza" na meilaodiy

1. Data: 2004-10-15 17:48:31

Temat: "Burza" na meilaodiy
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-15 18:04:03

Temat: Re: "Burza" na meilaodiy
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-15 18:38:11

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ada Sent:

Strasza kara 3000 euro
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
id=103509
dla wykladajacych wzory Passione Ricamo

> O ile dobrze widzę, to udział w awanturze bierze EMS, Solaria i Passione
Ricamo i o ile rozumiem, zabraniają publikacji swoich wzorów. Jeśli o mnie
chodzi, sama bym zabroniła, ale mówiąc poważnie, to po głośnej awanturze z
Custom Crafts i cichym usunięciu wzorów OOE oraz Fremme robi się pustawo na
meila. Może ktoś, kto zna angielski, streści nam, o czym dokładnie się tam
pisze?
Z góry dzięki
Jandulka

1. Data: 2004-10-15 19:36:13

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>dla wykladajacych wzory Passione Ricamo

> Ricamo i o

Firma rząda 3000 euro rekompensaty za publikacje wzorów. W przeciwnym razie
grozi skierowaniem sprawy do kancelarii adwokackiej.
O ile dobrze zrozumiałam.

--
Honorata
h...@g...pl

1. Data: 2004-10-16 05:49:54

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Firma rząda 3000 euro rekompensaty za publikacje wzorów. W przeciwnym
razie
> grozi skierowaniem sprawy do kancelarii adwokackiej.
> O ile dobrze zrozumiałam.

hmm jesli dziewczyna dostala to e-mailem na e-maila to wg mnie firma nie
zidentyfikowala dokladnie tej osoby, co innego gdyby dostala oficjalne pismo
pod swoj rzeczywisty adres zamieszkania.
Ktos moze miec tysiac adresow, i ktos moze sie pod kogos podszywac...poki po
IP i z pomoca adminow nie dojda kto faktycznie za tym stoi takie maile sa
tylko straszakami...a poza tym skad ona moze miec pewnosc ze ktos nie
podszywa sie pod producenta ... tak ja sobie mysle ;-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-10-16 21:11:14

Od: "szkot1" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos sie w koncu zdenerwowal.

Co zas sie tyczy identyfikacji osob publikujacych wzory nielegalnie to
spokojnie mozna dojsc do numeru mieszkania jesli zachodzi taka potrzeba.

Tabela kolorow
pytanie drutowe, pomocy!!!!
kasiao
[szukam] No coffee no conversation