Być sobą

1. Data: 2005-01-07 12:21:05

Temat: Być sobą
Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Gnębi mnie jedna rzecz - co to znaczy "być sobą"? Kiedyś chętnie i często
używałem tego określenia, czy to doradzając innym, żeby byli sobą, czy też
udając sam, że właśnie tym czymś jestem. Jednak od kilku lat dość regularnie
zażywam różne narkotyki, piję mnóstwo wódy i ostatnio stwierdziłem, że tak
samo (a może nawet bardziej) jestem sobą, kiedy zażyję i popiję, wbrew temu
co twierdzą niektórzy, próbując mnie odwodzić od zażywania i picia
ostrzeżeniami, że po narkotykach i alkoholu człowiek nie jest sobą. Moim
zdaniem, gadanie że po używkach człowiek nie jest sobą, to element
antynarkotykowej gruelpropagandy, nieprawdziwej z definicji, a słusznej
jedynie ze względu na uwarunkowania społeczne. Zważmy choćby alkohol - stara
łacińska maksyma mówi, że "in vino veritas", a przecież trudno przypuszczać,
żebym miał być sobą w kłamstwie, czyli na trzeźwo ;) Mam więc teraz
wrażenie, że jeśli ktoś mi mówi "bądź sobą", to ma na mysli: "bądź takim,
jakim sobie Ciebie wyobrażam", albo "takim, jakim powinieneś być zgodnie z
pewnymi regułami".

TS

1. Data: 2005-01-07 14:53:22

Temat: Re: Być sobą
Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer wrote:

> jeśli ktoś mi mówi "bądź sobą", to ma na mysli: "bądź takim, jakim sobie
> Ciebie wyobrażam", albo "takim, jakim powinieneś być zgodnie z pewnymi
> regułami".

Jestem za opcją nr 1.

--
Łukasz Piec, vel Piecyk
http://piecyk.org

1. Data: 2005-01-07 18:45:26

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Piec napisał:

> Jestem za opcją nr 1.

bzdura

1. Data: 2005-01-07 22:01:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer:
> [...]
> Mam więc teraz wrażenie, że jeśli ktoś mi mówi "bądź sobą",
> to ma na mysli: "bądź takim, jakim sobie Ciebie wyobrażam",
> albo "takim, jakim powinieneś być zgodnie z pewnymi regułami".

"byc soba" to tyle co nie starac sie udawac kogos innego niz to,
kim sie jest w rzeczywistosci. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-01-07 22:02:59

Od: " atte" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jakim sobie Ciebie wyobrażam", albo "takim, jakim powinieneś być zgodnie z

Oświadczam, że żadne z Was nigdy sobą nie było.Jeśli zdarzy się Wam to w
przeciągu 10 najbliższych lat, to tylko na chwilkę. .-) Pozdrawiam.

1. Data: 2005-01-07 22:11:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

atte:
> Oświadczam, że żadne z Was nigdy sobą nie było.
> Jeśli zdarzy się Wam to w przeciągu 10 najbliższych lat,
> to tylko na chwilkę. .-)

To jakis post-jesienny wysyp trolli. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-01-07 22:41:19

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> atte:
>
> To jakis post-jesienny wysyp trolli. ;)

Oj, teraz byłeś sobą, Czarku. Czy jeszcze Nim jestes?

1. Data: 2005-01-07 22:42:32

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> atte:
>
> To jakis post-jesienny wysyp trolli. ;)

atte

1. Data: 2005-01-08 16:54:09

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "byc soba" to tyle co nie starac sie udawac kogos innego niz to,
> kim sie jest w rzeczywistosci. ;)
>
> --
> Czarek

To po co udajesz inteligentnego ;)

1. Data: 2005-01-08 21:33:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To po co udajesz inteligentnego ;)

Lubie jak czujesz sie przez to tepakiem. ;)

--
Czarek

Kobiety?
moj problem
Dziewictwo.....
dlaczego wszystkie kobiety koncza ze mna rozmawiac
terapia malzenstw