Bylo: Moj mezczyzna gotuje

1. Data: 2002-07-31 16:55:30

Temat: Re: Bylo: Moj mezczyzna gotuje
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem. To wszyscy faceci kobiet na tej grupie nie gotują?!
[...]
> PS. Nie protestowała.

To jeszcze podaj przepis.
;-)))))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-31 19:01:43

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> Nie rozumiem. To wszyscy faceci kobiet na tej grupie nie gotują?! To chyba
> macie pecha, ja osobiście znam kilku facetów którzy lubią gotować

przeciez troszke ponizej napisalam ze moj facet jak najbardziej gotuje :)
cos nie doczytales :)
w dodatku umial dobrze gotowac wczesniej ode mnie ;P

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-31 19:20:59

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WY WSTRETNE BABY!!!
> Powszechnie uwaza sie, ze to faceci dyskryminuja na kazdym kroku
"babeczki"

No tak.... To rzeczywiscie jest brak dyskryminacji "bab" :P
Ja nie uwazam, zeby gotujacy mezczyzna byl jakims wyjatkiem, ani nie mrugam
oczkiem, po prostu chcialam podzielic sie swoja radoscia z faktu, ze i ja
mam przyjemnosc obcowac z kims takim. Moze i niefortunnie zatytulowalam
posta, tym niemniej czuje sie nieco obrazona w zwiazku z faktem, ze z
jednego zdania robi sie cala dyskusja, niekoniecznie w milym tonie.
Przepraszam, ale jestem nieco rozgoryczona...
I nadal sie ciesze, ze moj Mezczyzna gotuje :)))
Pozdrawiam,
Livia

1. Data: 2002-07-31 20:27:14

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez troszke ponizej napisalam ze moj facet jak najbardziej gotuje :)
> cos nie doczytales :)

Ale inne kobiety piszą że marzą o facetach który by dla nich gotował to co
by one chciały. Ja tak robię i nie wiedziałem że w ten sposób spełniam
marzenia sporej ilości kobiet. Chyba urosłem :-)

1. Data: 2002-07-31 20:41:22

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, że juz jestes zajety... :-(
> ;-)

Tak sobie myślę...ze jeśli chodzi o obiadek, to przeca nic zdrożnego.
Ugotuje Ci z przyjemnością i nawet żonka nie będzie się dąsać. Chyba że to
nie chodzi tylko o obiadek... :o)))
Pozdrawiam - Grzela.

---

1. Data: 2002-07-31 21:01:04

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze podaj przepis.
> ;-)))))

No dobra mam akurat jeden pod ręką to przepisze. jest wzięty z książki
makarony taka w niebieskiej okładce - polecam bardzo fajne przepisy.

20g masła
1 duża cebula
2 ząbki czosnku, zmiażdżone
1 łyżeczka drobno posiekanego imbiru
3/4 łyżeczki chilli w płatkach, turmeryku - tego nigdzie nie mogłem dostać
więc pominąłem ten składnik, garam masali i zmielonego kminku
600g zmielonej jagnięciny
2 duże bardzo dojrzałe pomidory posiekane
1/2 łyżeczki cukru
1 łyżka soku z cytryny
3 łyżeczki kolendry posiekanej
1 mała czerwona chilli posiekana - dowolnie
350g makaronu - tagliatelle
1 łyżka oleju roślinnego
3 jajka na twardo posiekane

rozgrzać masło na patelni i dać cebule, czosnek imbir. Smażyć na małym ogniu
aż cebula będzie miękka. Dodać chilli, turmeryk, garam masalę i kminek

dodać mięso, zwiększać ogień i smażyć aż będzie brązowe, mieszać od czasu do
czasu. dodać pomidory, cukier, dużą szczyptę soli i 1 kubek wody. zmniejszyć
ogień i dusić pod przykryciem 50-60 min. aż sos zgęstnieje i ściemnieje.
zwiększyć ogień i dodać sok z cytryny, 2 łyżki kolendry i chilli i gotować
bez przykrycia 2-3 minuty

ugotować makaron. odcedzić i dać do garnka z powrotem i wymieszać z olejem.
Przełożyć na ogrzane talerze (to akurat pominąłem :-)) i dać sos na wierzch.
posypać jajkami ugotowanymi na twardo i resztą kolendry.

Przepis może nie jest prosty wymaga trochę zabawy ale danie jest po prostu
zajebiście pyszne - przepraszam ale nie mogę tego inaczej określić.

Radek

1. Data: 2002-07-31 21:03:22

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak robię i nie wiedziałem że w ten sposób spełniam
> marzenia sporej ilości kobiet. Chyba urosłem :-)

chciałem napisać że bym spełnił - wyjdzie że jestem monogamistą czy coś w
tym stylu
uff dobrze że moja kobieta nie czyta tej grupy

1. Data: 2002-08-01 02:06:26

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote in message

> Jak ja bym chciala, aby ktos mi nawymyslal nawet od wstretnych bab
> i jednoczesnie zabronil gotowac ;-)))
>
> Szkoda, że juz jestes zajety... :-(
> ;-)
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Nie rozumiem jednego, skoro kobiety tak strasznie nie lubia gotowac to co
one porabiaja na tej "grupie"?

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-08-01 05:04:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie rozumiem jednego, skoro kobiety tak strasznie nie lubia gotowac to co
>one porabiaja na tej "grupie"?
>
>pozdrawiam,
>
>Slav

nie uogolniaj, bo w ucho dostaniesz ;)))
Moze KIEDYS lubily, a teraz sie dziela wielkim doswiadczeniem

Tryfidia

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-01 05:13:47

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałem napisać że bym spełnił - wyjdzie że jestem monogamistą czy coś w

bigamistą - nie będę już więcej pisał wiadomości po nocach :-)

poszukiwany sprzet do pieczenia
[P] cukinia curry - baaardzo smaczne :-)
Obiecana zupa z ogorka a w zasadzie z pekinskiej(P)
przepis na wino
czy mnie jeszcze pamietasz....