Bylo: Moj mezczyzna gotuje

1. Data: 2002-07-31 10:01:06

Temat: Re: Bylo: Moj mezczyzna gotuje
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 12:22:46 +0200, "Grzegorz Wójcik"
<g...@i...pl> wrote:

> [...]
>Nie chce byc upierdliwy, ale nie wolno WAM dyskryminowac mezczyzn, ktorzy
>gotuja, lubia gotowac i nie zawsze wiaze sie to z podlizywaniem. BTW: szef
>kuchni w dobrej restauracji, to przewaznie facet, prawda?
>
>Nie bierzcie tego zbyt powaznie, prosze tylko o odrobine uczciwosci i
>chwalcie NAS bez mrugania oczkiem jak w kulutowej juz reklamie jakiegos tam
>piwa.
>
>Pozdrawiam
>Grzegorz Wojcik
>
>P.S.
>ide gotowac obiadek, bo niedlugo zonka wraca :-)

JA NIE DYSKRYMINUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tryfidia

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-31 10:33:15

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WY WSTRETNE BABY!!!
> piwa.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz Wojcik
>
> P.S.
> ide gotowac obiadek, bo niedlugo zonka wraca :-)

No za ten wstep to na pewno nie pochwalimy...
Ulzylo ci?
A poza tym, to gdzie Ty masz te swoja restauracje? Czy jako seksista kobiety
wpuszczasz? Qd

1. Data: 2002-07-31 11:18:20

Temat: Re: Moj mezczyzna gotuje
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ide gotowac obiadek, bo niedlugo zonka wraca :-)
>
> A co gotujesz na obiadek? Bo ja nie mam pomysłu i ochoty zresztą też. Może
mi coś podpowiesz?
Kama

1. Data: 2002-07-31 11:34:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ide gotowac obiadek, bo niedlugo zonka wraca :-)

To nie jecie we własnej restauracji?
Ciekawe dlaczego?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-31 12:16:38

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wójcik <g...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
> Ja lubie gotowac, podobno (wrodzona skromnosc) potrafie to robic i mam
> zamiar robic to w dalszym ciagu, mimo ze od slubu uplynelo kilka latek.

Jak ja bym chciala, aby ktos mi nawymyslal nawet od wstretnych bab
i jednoczesnie zabronil gotowac ;-)))

[...]
> ide gotowac obiadek, bo niedlugo zonka wraca :-)

Szkoda, że juz jestes zajety... :-(
;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-31 12:53:25

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Jak ja bym chciala, aby ktos mi nawymyslal nawet od wstretnych bab

o dokladnie! moje marzenie. ja tylko mowie na co nmiej wiecej mam ochote a
ktos dla mnie gotuje :)
i absolutnie takich facetow nie dyskryminuje! chwale po rowni tak jak i
kobiety ktore potrafia gotowac!

> [...]
>
> Szkoda, że juz jestes zajety... :-(
> ;-)

a ja mam swojego, ktory jest aktualnie na urlopie i teraz codziennie to on
gotuje. wreszcie moge odpoczac od garow - przynajmneij jesli idzie o
obiady. ja czasem tylko cos pomoge, pieczarki obiore, cos posiekam....
a dzis mialam spaghetti ze swiezych pomidorkow i ze swieza bazylia! rozkosz
po prostu! :)

pozrd.
pat
ps: basiu (to do barbary czaplickiej), zauwazylas ze "swiezy" juz tylko
przez "z" pisze? nawet jak mi sie "niechcacy" wklepie inaczej to odrazu
poprawiam. jak zauwaze :)
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-31 16:11:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 16:47:42 GMT, "Art(Gruby)" <j...@p...net>
wrote:

>On 31 Jul 2002 12:33:15 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:
>
>ciach

>Czy seksista to przypadkiem nie ten co kury maca...???
>;->>>>>>>>>>>>>
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

TEZ!

1. Data: 2002-07-31 16:47:42

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-31 16:52:53

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos dla mnie gotuje :)
> i absolutnie takich facetow nie dyskryminuje! chwale po rowni tak jak i

Nie rozumiem. To wszyscy faceci kobiet na tej grupie nie gotują?! To chyba
macie pecha, ja osobiście znam kilku facetów którzy lubią gotować i
specjalnie nie trzeba ich do tego zmuszać. Robią to sami prawie codziennie.
Ja również jak kolega bardzo lubię gotować i często się pytam swojej kobiety
na co ma ochotę na obiad. Czasami ja mam no coś dużą ochotę i wtedy ona jest
zmuszona to jeść. Ostatnio mnie naszło na kuchnie indyjską i ogłosiłem
tydzień Indyjski jeśli chodzi o obiady.

PS. Nie protestowała.

poszukiwany sprzet do pieczenia
[P] cukinia curry - baaardzo smaczne :-)
Obiecana zupa z ogorka a w zasadzie z pekinskiej(P)
przepis na wino
czy mnie jeszcze pamietasz....