Było lub nie... :)

1. Data: 2006-03-17 14:58:51

Temat: Było lub nie... :)
Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm!!

Nie wiem czy to już było czy nie bo nie czytam tak często tej grupy jak
bym chciała ;) - ten wieczny brak czasu :/ . W każdym razie jeśli było to
cóż, wybaczcie gapiostwo, jeśli nie to:

http://strimfoto.ru/users/MAMAFEJA/

Dla tych co lubią przeglądać i szukać. Jest tam naprawdę parę fajnych
rzeczy :) .

Pozdrawiam
Monika

2. Data: 2006-03-18 16:31:23

Temat: Re: Było lub nie... :)
Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> cóż, wybaczcie gapiostwo, jeśli nie to:
>
> http://strimfoto.ru/users/MAMAFEJA/
>
> Dla tych co lubią przeglądać i szukać. Jest tam naprawdę parę fajnych

za duplety dziekuje- to kopalnia wzorow i pomyslow

[Inne}] Gdzie kupic srebrną igłe?
xxx dla blizniaczek
linuxowy pingwinek
xxx damy z różnych epok
[szydelko] wielkanocne koszyczki (english)