Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...

1. Data: 2003-02-13 13:22:09

Temat: Re: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 12:50:43 +0100, "roberte"
<t...@a...net.pl> wrote:

>JUZ WYSYLAM PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ

no co Ty....szybka? od kiedy takie rzeczy sie zdarzaja? :)))))
nawracajac z manowcow, wczoraj byly nalesniki zrobione z piana z
bialek, robil juz ktos takie? wychodza miesiste a chrupkie po
brzegach...

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 13:23:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wlasnie troszke netetykiety to by sie przydalo. Uwielbiam
>czytac K.T. ale cytowanie 15 linijek, dodanie 3 i 7 linijek
>siga to chyba lekkie przegiecie wobec modemowcow.
>
>Kararuh
>
>PS. Tak, wiem, robal ze mnie przebrzydly, szczegolnie w kuchni.

istny wolek!

Pierz - kobieta upadla. na glowe. Upadniecie na glowe jest
niewatpliwym dowodem mienia/mania/macia glowy (K.C.)

ale przyznaje, zapominam o modemowcach, pewnie keidys jak mnie
kopna w odwlok to sobie od razu przypomne. trwale ;))))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 13:25:38

Temat: Odp: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Od: "adx" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawdę zapomina się języka w gębie;) Sama to
> przeszłam... A tak w ogóle-to kto jeszcze wita nowoprzybyłych? Ja do
dzisiaj
> pamiętam powitanie mnie przez Asię Michalską:))

No właśnie...... a ja nie będę miał czego zapamiętać ;-(

Może by tak na powitanie
> nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się
cieszo
> i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

koniecznie, choćnie wiem jak długo tu pobędę, bo choć atmosfera superowa
to... boję się uzależnienia od jedzenia, a to wszystko co tu opisujecie
zachęca niezmiernie ;-)

> --pozdrawiam równie nieśmiało w obawie linczu

addy>

1. Data: 2003-02-13 13:51:07

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:fq6n4vodfb8hc60hfv2sjatu6gd0djmi4i@4ax.com...
> a za co Cie podeptano, za brak manierow (to cytat jednej pani do
> polskiego...)? Kazali kwadryla tancowac???

tiak, tiak, za te maniery (zmanierowana widac byc musze;-})
Ze wlazlo takie bez szacunku dla fachowych kucharzy i od pichcacych wyzywa i
jeszcze w dodatku jakby anonimowe, bo co to toto takie jeakies Wkn - ni
chlop, ni baba :-D

Dor_d'or

1. Data: 2003-02-13 13:53:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adx" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie...... a ja nie będę miał czego zapamiętać ;-(

Ee...tam...nie rozczulaj się tak nad sobą i ciesz się, że nie
powitał Cię tak jak mnie Waldek. Ja to dopiero musiałam mieć przy
czytaniu Jego powitania głupią minę ;-).

> koniecznie, choćnie wiem jak długo tu pobędę, bo choć atmosfera superowa
> to... boję się uzależnienia od jedzenia, a to wszystko co tu opisujecie
> zachęca niezmiernie ;-)

Aaaa...to akurat masz jak w banku. Jeśli jeszcze możesz, to wiej
szybko, bo ja już nie dam rady :-)).

Z pozdrowieniami, Stokrotka

1. Data: 2003-02-13 14:07:23

Od: n...@m...ch szukaj wiadomości tego autora

A moze ustalic dyzury??? Dwie dyzurne na tydzien, pierwsza wita nowoprzybylych
w imieniu grupy a druga opieprza za skrzydelka??

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2003-02-13 16:10:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Feb 2003 15:07:23 +0100, n...@m...ch wrote:

>A moze ustalic dyzury??? Dwie dyzurne na tydzien, pierwsza wita nowoprzybylych
>w imieniu grupy a druga opieprza za skrzydelka??
>
>pozdrawiam
>Kalina
nalezaloby to skoordynowac...znaczy dwoch policmajstrow - jeden
krzyczy i wali piescia a drugi po dobroci?

1. Data: 2003-02-13 17:39:27

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pobadz dluzej to sie zorientujesz....:)))))))

Toc to ja dlugo tu jestem, tylko czytacz ze mnie straszny. "Starannie
opakowana prosto od Diora " Krysia tez mi gdzies mignela:)))

nigdy nie mialam
> ambicji, zeby byc tzw osoba normalna....

Ja tez:)

Dorota

1. Data: 2003-02-13 18:41:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Toc to ja dlugo tu jestem, tylko czytacz ze mnie straszny. "Starannie
>opakowana prosto od Diora " Krysia tez mi gdzies mignela:)))

> [...]
no to pewnie z tego masz takie braki...

pierz, kobieta uparta. onegdaj od Diora, zgadza sie
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 20:55:08

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:mlpn4v4ui07h6qbl536nbr42jrg09c6gdt@4ax.com...

> no to pewnie z tego masz takie braki...

A cholera wie, jak sie czlowiek naczyta, to wszystko mozliwe:))))

> pierz, kobieta uparta. onegdaj od Diora, zgadza sie

jasne, zgadza sie, a jusci:

> K.T. - starannie opakowana

Dorota- spiaca

Re: kiwi i galaretka - big problem