Było "stara obietnica"-zakonczenie

1. Data: 2002-01-12 15:55:24

Temat: Było "stara obietnica"-zakonczenie
Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
A wiec Agata siadla do stolu ze swoi lubym,
madrzejsza o Wasze uwagi,spostrzezenia i
rady i zaczela mowic "kochanie,pamietasz co
Ci obiecalam kilka lat temu? Wiesz..." On
w tym momencie jej przerwal i powiedzial
"kochanie,przestan. Zapomnijmy o tym,dobrze?
I tak niemogl bym tego zrobic. Wole dostac na
urodziny skarpetki"
Co tu duzo mowic. Sprawa zakonczyla sie pomyslnie.
W imieniu Agaty dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Iwonka

Pamiętaj o głodnych dzieciach,
www.pajacyk.pl

2. Data: 2002-01-12 16:02:48

Temat: Re: Było "stara obietnica"-zakonczenie
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...swietochlowice.dial
up.inetia.pl...
> [...]
> I tak niemogl bym tego zrobic. Wole dostac na
> urodziny skarpetki"
> Co tu duzo mowic. Sprawa zakonczyla sie pomyslnie.

Yoop!!!!!!!!!!!

I o to chodziło :-)))))
anyia

3. Data: 2002-01-12 16:35:31

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Jakby to powiedzieć - gratuluję jej faceta :-)))

Pozdrowienia
--
Kami
____________________________

4. Data: 2002-01-12 16:55:46

Od: "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami <K...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1B47315B273F0B41AFEC8594DA121E1844679E@jplwa
nt003.jasien.net...

> Jakby to powiedzieć - gratuluję jej faceta :-)))

Również się cieszę, że doszli do porozumienia.
I przyznam, że właśnie czegoś takiego się spodziewałam...
Bo zastanawiać się, wyobrażać sobie, być ciekawym "jak by to było" -
moim zdaniem ma prawo każdy... (na zasadzie "ale by było fajnie,
gdybym zrobił napad na bank i miał tyle forsy, ile udźwignę")
... ale skoro dobrze im się układa, to rozsądny człowiek powstrzyma
się od działań, które mają szansę zagrozić związkowi.
Oby tak dalej ! :)

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

5. Data: 2002-01-12 20:48:55

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
inetia.pl...
> [...]
> I tak niemogl bym tego zrobic. Wole dostac na
> urodziny skarpetki"
> Co tu duzo mowic. Sprawa zakonczyla sie pomyslnie.

Czyli strach miał wielkie oczy.
Niech to będą najpiękniejsze skarpetki świta:-)))

Blanka

b...@p...onet.pl

6. Data: 2002-01-13 02:29:50

Temat: Odp: Było "stara obietnica"-zakonczenie
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| w tym momencie jej przerwal i powiedzial
| "kochanie,przestan. Zapomnijmy o tym,dobrze?
| I tak niemogl bym tego zrobic. Wole dostac na

Ale numer z pokojem i zawiazanymi oczami lubego (hm, moze
przewiazanymi skarpetkami? :->) moglaby i tak zrobic w dniu urodzin
:-)
Mysle, ze sukces bylby murowany, teraz jestem wrecz tego pewien :-))))

Faceci to rowne chlopy, procz tych niezrownowazonych :->

Pzdr,
didziak :-)

7. Data: 2002-01-13 13:15:53

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mysle, ze sukces bylby murowany, teraz jestem wrecz tego pewien :-))))
> Faceci to rowne chlopy, procz tych niezrownowazonych :->
Qrcze! Nie zapytalam o to!
Jednak ja juz wiem,co dostanie Grzes na walentynki ;-)))))
Mam nadzieje,ze pomysl mu sie spodoba :-)
Pozdrawiam Cie cieplutko didziaku
Iwonka

8. Data: 2002-01-13 19:34:39

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2002 16:55:24 +0100, podpisując się jako "Iwonka"
<b...@i...pl>, napisałeś (aś) :

>Co tu duzo mowic. Sprawa zakonczyla sie pomyslnie.

Co tu dużo mówić - to jest facet z klasą :)
Pogrutuluj jej fajnego męża :)))))))

Marzenka

witajcie dyskutanci i dyskutantki - długawe
mąż, żona i komornik
jeszcze dziecko czy juz mlodziez?
ksiazeczka ubezpieczeniowa
zameldowanie