CALLIGRAPHY :)))

1. Data: 2003-04-16 20:27:27

Temat: CALLIGRAPHY :)))
Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Pisalyscie o tym tuszu, ze nowosc i ze swietny to sobie kupilam. I jestem
bardziej niz zadowolona :)) Jest super. Tylko trzeba najpierw sporo
pocwiczyc, zanim sie odpowiednio nalozy. Ale bardzo mi sie podoba. Kupilam
ten niewodoodporny, mam go na oczach od rana i trzyma sie swietnie. A ja mam
oczy wrazliwe na slonce i caly czas lazawia, ale tusz pozostal tam gdzie byl
:)) Jest bardzo delikatny, tzn lekki, plynny... no tak ladnie sie
rozprowadza i nie pogrubia rzes, za to bardzo ladnie wydluza.
Kupilam go w Galerii Centrum (Warszawa) za 32zl. Jest jakas promocja i
kosztuje o 10 zl mniej. Wiec chyba pojade i kupie sobie drugi.
Polecam, ale jednoczesnie ostrzegam. Moje pierwsze wrazenie nie bylo az tak
pozytywne. Trzeba sie przestawic, bo ten tusz zupelnie inaczej sie naklada
na rzesy. Mialam wrazenie, ze nie da sie ladnie nim pomalowac. Jednak po
paru probach wyszlo prawie tak, jak na ulotce :) No i jak mi bylo milo jak
uslyszalam pare razy dzisiaj od mojego ukochanego, jakie to ja mam piekne
oczy :) chociaz nic nie wiedzial o nowym tuszu ;P

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-17 06:43:34

Temat: Re: CALLIGRAPHY :)))
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uslyszalam pare razy dzisiaj od mojego ukochanego, jakie to ja mam piekne
> oczy :) chociaz nic nie wiedzial o nowym tuszu ;P

czesc Gosia
a co z osypywaniem?
Trzyma sie na rzęsach czy połowa ląduje pod oko??
Ja nienawidzę osypujących sie tuszy do rzęs szczególnie, że mam tendencje do
podkrązonych oczu. A wszystkie chyba wiem jak to wyglada, kiedy dodatkowo ma
sie ciemne centki pod oczmi.

Magik

1. Data: 2003-04-17 07:09:19

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> podkrązonych oczu. A wszystkie chyba wiem jak to wyglada, kiedy dodatkowo

Hej
Nic mi sie nie obsypalo, nawet jak dotykalam rzes. Dopiero jak potarlam to
troche zostalo mi tuszu na palcach :) Ale i tak tusz mialam na rzesach
wczoraj ponad 12 godzin i wygladal caly czas bardzo ladnie. Jest naprawde
swietny.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-17 15:54:29

Od: "monika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłabyś mi powiedzieć ile on kosztuje. Szczerze pierwszy raz o nim
słysze. I dlaczego piszesz że inaczej sie go nakłada? Dziękuje z góry.

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2003-04-17 20:51:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Apr 2003 22:27:27 +0200, GoniaP <b...@g...pl.nospam> wrote:
: :)) Jest bardzo delikatny, tzn lekki, plynny... no tak ladnie sie
: rozprowadza i nie pogrubia rzes, za to bardzo ladnie wydluza.

wow.
i naprawde nic a nic nie skleja rzes?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-04-17 22:17:08

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> wow.
> i naprawde nic a nic nie skleja rzes?

Z tym sklejaniem to jest tak, ze jezeli sie go zle nalozy to sa bardzo
posklejane, ale mozna tym grzebyczkiem rozczesac. Tzn ja to robie tak:
najpierw nakladam na jedno oko, potem tym samym (nie maczajac) drugie oko, a
potem rozczesuje rzesy i "rozkladam" dokladniej tusz. Wtedy rzesy sa bardzo
ladnie pomalowane i nie sa posklejane. Tak czy inaczej trzeba troche
poprobowac, bo zupelnie inaczej ten grzebyczek rozprowadza tusz.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-17 22:22:55

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogłabyś mi powiedzieć ile on kosztuje. Szczerze pierwszy raz o nim
> słysze. I dlaczego piszesz że inaczej sie go nakłada? Dziękuje z góry.

Tusz kosztowal 32 zł (w Galerii Centrum w Warszawie, jestem ciekawa, czy
gdzie indziej jest tanszy). Ale jest to promocja, z racji tego, ze to
nowosc. A pozniej bedzie kosztowac 10 zł wiecej.

Inaczej sie go naklada, bo nie ma szczoteczki, tak jak tradycyjny tusz,
tylko grzebyczek. A oprocz tego jest rzadszy, wiec troszke wolniej wysycha,
przez co mozna ladniej rozczesac rzesy, poki sa jeszcze mokre.

Pozdrawiam
Gosia

Gdzie w Krakowie Yves Rocher???
Jeszcze jedno pytanko;-)