CHWALE-kremy Netrogena

1. Data: 2004-01-14 10:09:21

Temat: CHWALE-kremy Netrogena
Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chwale krem NeutrogenaVisibly Refined na noc,rzeczywiscie juz po kilku
dniach splyca zmarszczki,wygladza skore ,redukuje podraznienia,zamyka
pory,skóra staje sie bardziej elastyczna, znalazlam strone z promocja tego
kremu
www.esentia.pl .baner jest nizej po lewej stronie,naprawde warto ,pozdrawiam
EWA

1. Data: 2004-01-14 10:12:58

Temat: Re: CHWALE-kremy Netrogena
Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> EWA
>
> Zapomniałam dodac,ze za cene jednego kremu sa w zestawie za 40 zł 2 kremy
na dzien i na noc.

1. Data: 2004-01-14 12:13:24

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dniach splyca zmarszczki,wygladza skore ,redukuje podraznienia,zamyka
> pory,skóra staje sie bardziej elastyczna, znalazlam strone z promocja tego

a dla jakiego wieku to krem? duzo zmarszczek mialas? :)

pozdr

Re: Vivre by Molyneux
olejek
Krem dla 25latki zapobiegajacy starzeniu - jaki?
[Chwale] Lovely rozswietlajacy cien do powiek
Karta Sephory