CILEST-skutki uboczne

1. Data: 2003-08-07 22:55:44

Temat: CILEST-skutki uboczne
Od: "Agas" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jest mozliwe aby zmalala ochota na seks podczas stosowania tabletek
antykoncepcyjnych Cilest ?

1. Data: 2003-08-07 23:01:36

Temat: Re: CILEST-skutki uboczne
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-08 00:55:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agas* skreślił te oto słowa:

> Witam
>
> Czy jest mozliwe aby zmalala ochota na seks podczas stosowania tabletek
> antykoncepcyjnych Cilest ?

NTG
go to: pl.sci.medycyna
pl.soc.seks
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-07 23:07:16

Od: "aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bralam cilest przez jakis czas i mialam ochote na seks, nawet duza :-) tyle
ze po odstawieniu przytylam 5 kg :-(

1. Data: 2003-08-08 06:13:09

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy jest mozliwe aby zmalala ochota na seks podczas stosowania tabletek
> antykoncepcyjnych Cilest ?

Jest to jak najbardziej możliwe. Pigułki hamują owulację i generalnie
'udają' stan zbliżony do tego, kiedy kobieta jest w ciąży. Cilest jest
jednofazowy, spóbuj poprosić ginekologa o odpowiednie dla Ciebie pigułki
trójfazowe - te symulują naturalny cykl miesięczny, oczywiście owulacja też
nie ma miejsca (a akurat wtedy kobieta ma największą ochotę na sex), ale
naśladują 'sztucznie' zmiany poziomu hormonów. Może pomoże.

Wczoraj faktycznie pisałam na pl.sci.medycyna na ten temat, wątek "tarczyca
a pigułki antykoncepcyjne i nei tylko" ;-)

1. Data: 2003-08-08 06:14:44

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agas napisał:
> Witam
>
> Czy jest mozliwe aby zmalala ochota na seks podczas stosowania tabletek
> antykoncepcyjnych Cilest ?

Z tym bylo u mnie w porzadku.
Cilest daje nam wysoka dawke hormonow.
I u mnie wiazalo sie to z cholernie bolesna owulacja - bol porownywalny
do skurczy porodowych plus to ze Ci sie ciemno robi w oczach i w
ogole. Raz mi sie takie cos przytrafilo na rynku :/ ale jakos
doczlapalam na laweczke i przeczekalam - trwa to ok. godzinki. :(

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-08 06:47:20

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Cilest daje nam wysoka dawke hormonow.
> I u mnie wiazalo sie to z cholernie bolesna owulacja

jak to: owulacją!?!?!??!??!?!!?!?!?!
Pigułki mają do owulacji nie dopuszczac!!!

> [...]
> ogole. Raz mi sie takie cos przytrafilo na rynku :/ ale jakos
> doczlapalam na laweczke i przeczekalam - trwa to ok. godzinki. :(

mam nadzieję, że jednak ta boleść dotyczyla czegoś innego niż owulacji,
która w ogole nie powinna mieć miejsca podczas prawidłowego przyjmownia
pigułek.

Bez pigułek faktycznie można czuć owulację, ale pobolewanie (a raczej
'czucie') temu towarzyszące na pewno nie przypomina skurczy porodowych

M.

1. Data: 2003-08-08 06:51:46

Od: "Agas" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

1. Data: 2003-08-08 08:55:44

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.
> pozdrawiam

Cześć,
wracając do pierwotnego pytania - to ja wlasnie dlatego nie biore pigulek. Po
pigulkach (i to z minimalnymi dawkami hormonow) nie mam w ogole ochoty na
seks - niby jestem zabezpieczona, ale po co? Widocznie tak reaguje moj
organizm.

Pzdr,
Magda

1. Data: 2003-08-08 15:18:50

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Aug 2003 00:55:44 +0200, Agas wrote:

> Witam
>
> Czy jest mozliwe aby zmalala ochota na seks podczas stosowania tabletek
> antykoncepcyjnych Cilest ?

Mi zmalała. Miałam też niesamowite bóle głowy:(((

1. Data: 2003-08-08 18:23:41

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sekret napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> jak to: owulacją!?!?!??!??!?!!?!?!?!
> Pigułki mają do owulacji nie dopuszczac!!!
Prawda? Okazalo sie ze Cilest u mnie doprowadzal do owulacji i to
cholernie bolesnej :]

> mam nadzieję, że jednak ta boleść dotyczyla czegoś innego niż owulacji,
> która w ogole nie powinna mieć miejsca podczas prawidłowego przyjmownia
> pigułek.
swiadomie napisalam owulacja - spokojnie :)
nie powinna ale miala miejsce.

> Bez pigułek faktycznie można czuć owulację, ale pobolewanie (a raczej
> 'czucie') temu towarzyszące na pewno nie przypomina skurczy porodowych
bez przyjmowania pigulek nigdy nie czulam ze mam owulacje.

> M.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony