[CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?

następny post »
From: "Koziolek" <d...@X...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.pregierz
Subject: [CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?
Date: Tue, 25 Mar 2008 12:28:46 +0100

Przepraszam za cross-posta, ale chciałem przy okazji napiętnować swoją
niezgrabność.
Otóż kilka dni temu maja żona dostała taką silikonową szynę do nakładania na
zęby po uprzednim napełnieniu lekarstwem. Pech chciał, że zacząłem ją
oglądać w ubikacji stojąc nad muszlą, do której się wcześniej załatwiłem. No
i szyna mi wyleciała z rąk i wpadła w g...no :(
Dokładnie ją wymyłem, ale nie mówiłem nic żonie. Niestety po tym, gdy ją
założyła, zacząłem się brzydzić jej pocałunków i oddechu - do tego stopnia,
że nie daję się jej całować i nie patrzę w oczy.
Aby jakoś to usprawiedliwić, "ściemniłem" że jestem przeziębiony i zacząłem
jeść świeży czosnek i cebulę których zapachu żona nie znosi. Jednak żona i
tak zauważyła, że coś nie gra. Doszło nawet do tego iż zasugerowała, że mam
kochankę.
Wiem że to irracjonalne, ale się cholernie brzydzę, niezależnie od tego, czy
żona szynę nosi, czy nie. Jak się przemóc? Czy poinformowanie ślubnej, że
jej nakładka na zęby leżała w kupie, może coś zmienić? Odblokuje mnie, czy
pogorszy sprawę?

Pozdrawiam,

Koziołek