[CROSS] Nietypowy sposób zapłodnienia (Piętno: antydepresanty)

1. Data: 2008-02-16 13:04:24

Temat: [CROSS] Nietypowy sposób zapłodnienia (Piętno: antydepresanty)
Od: "Koziolek" <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za cross-posta, ale przed zadaniem pytania chciałbym napiętnować
kombinowanie jak koń pod górkę do ktorego jest zmuszony kolega przez te
jakże pomocne, leki.

Otóż mój bardzo dobry kumpel od ponad pół roku zażywa antydepresanty.
Psychicznie bardzo mu one pomogły, niestety gorzej jest w tzw. sferze
seksualnej. Pomimo że jest w stanie normalnie uprawiać seks (żadnych
problemów ze wzwodem), to jednak lekarstwo niemal kompletnie zablokowało mu
wytrysk. Piszę "niemal", ponieważ w ciągu tego czasu ani razu nie osiągnął
orgazmu wzpółżyjąc z żoną, natomiast stało się to kilkukrotnie gdy wytężając
wszystkie siły nadgarstka "zjechał na ręcznym" (twierdzi, że kosztowało go
to niemal palpitację serca i skurcz dłoni z wysiłku).
Dokładnie chodzi o to, że moi przyjaciele planowali stać się rodzicami. Z
powodu niemożności zajścia w ciążę jest teraz pomiędzy nimi spory kwas. No i
żeby temu zaradzić, wpadliśmy na następujący pomysł. Kolega zrobi to ręką,
następnie zbierze nasienie które zostanie wprowadzone do pochwy jego żony. W
tym celu kupił już sztucznego członka, w czubku którego wywiercił dziurkę
wiertłem trzynastką. Ma zamiar wlać do tej dziurki spermę i "z partyzanta",
w trakcie uprawiania z żoną seksu, wsadzić jej tego penisa.
Problemem jest to, że doprowadzenie do ejakulacji trwa w jego obecnym stanie
około dwóch godzin. Nie będzie chciał tego zrobić podczas jej obecności w
mieszkaniu - dlatego też nasienie będzie musiało kilka godzin sobie postać.
Pytanie brzmi: czy nasienie trzeba będzie wstawić do lodówki? Może do
zamrażalnika? Czy będzie mogło po wyjęciu z chłodnego postać sobie i
odmarznąć? Chodzi nam o żywotność plemników na powietrzu.
A może najlepszym rozwiązaniem będzie od razu przelać spermę w dziurkę
sztucznego penisa, schować taki komplet w zamrażalniku i od razu po
klasycznym stosunku wyjąć z zamrażalnika i takiego loda wsadzić w pochwę?

Z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam wszystkich,

Koziołek

2. Data: 2008-02-16 13:33:20

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam za cross-posta, ale przed zadaniem pytania chciałbym
> napiętnować kombinowanie jak koń pod górkę do ktorego jest zmuszony
> kolega przez te jakże pomocne, leki.

Czy nie lepiej zgłosić się z tym do lekarza? W końcu nie wszystkie
antydepresanty hamują popęd seksualny. Jeżeli sytuacja jest aż tak
dramatyczna to być może warto porozmawiać o zmianie na inny lek? Poza
tym odstawienie ich na 2 dni może nie wyrządzić jakiejś strasznej
szkody, a popęd na ten czas wróci.

A te kombinacje ze sztucznym penisem to jakiś absurd.

3. Data: 2008-02-16 13:34:44

Od: Animol <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Feb 2008 14:04:24 +0100, Koziolek napisał(a):

> Przepraszam za cross-posta, ale przed zadaniem pytania chciałbym napiętnować
> kombinowanie jak koń pod górkę do ktorego jest zmuszony kolega przez te
> jakże pomocne, leki.
[ciach]
> Z góry dziękuję za rady.

4/10, poziom Ci strasznie spadł :(
--
Animol

"Ja, jako patriota, bardzo cierpiałem, ze nie staje mi na Lidkę,
a tylko na Marusię:)))" - moon @ pl.rec.film

4. Data: 2008-02-16 13:42:36

Od: Artur Jachacy <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Feb 2008 14:34:44 +0100, Animol wrote:
> 4/10, poziom Ci strasznie spadł :(

DOES NOT COMPUTE.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across,
without saying in so many words: You stupid fucking morons,

5. Data: 2008-02-16 13:50:27

Od: "domin" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z góry dziękuję za rady.
>
> Pozdrawiam wszystkich,
>
> Koziołek
kiedys, kiedys pl.soc.seks bylo normalnie ktos napisal, ze plemniki gina w
ciagu kilku minut na powietrzu, sloncu, w wodzie, gdziekolwiek procz pochwy
i jader. nie wiem czy to prawda, radze poszukac informacji u jakiegos
porzadnego zrodla, skontaktowac sie z jakims doktorem. BTW czy ta para serio
chce stworzyc sobie pocieche w taki sposob?

6. Data: 2008-02-16 13:52:39

Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:1gkdvw5ermeao$.id1dzlgjaq5h.dlg@40tude.net,
niejaki(a): Animol z adresu <n...@o...pl> napisał(a):

> 4/10, poziom Ci strasznie spadł :(

Z takiej odmrażanej to się potem Arciki rodzą :-)))

--
Tiber
"With Great Power Comes Great Hunger"

7. Data: 2008-02-16 14:12:05

Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:fp6pmv$mp8$1@ns.master.pl,
niejaki(a): domin z adresu <d...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> informacji u jakiegos porzadnego zrodla, skontaktowac sie z jakims
> doktorem. BTW czy ta para serio chce stworzyc sobie pocieche w taki

Zdefiniuj słowo "pociecha".

8. Data: 2008-02-16 14:43:07

Od: Roch Brada <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tiber pisze:

> Zdefiniuj słowo "pociecha".

Koziolek

--
[ ][*][ ] | Roch Brada | GG# 5114983
[ ][ ][*] | www: http://my.opera.com/Gusioo

9. Data: 2008-02-16 14:55:58

Od: Rafał <b...@f...fdsfsd.fds.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziolek pisze:
> Przepraszam za cross-posta, ale przed zadaniem pytania chciałbym
> napiętnować kombinowanie jak koń pod górkę do ktorego jest zmuszony
> kolega przez te jakże pomocne, leki.

Dzięki...
Poprawiłeś mi humor, naprawdę, pełna wazelina dla ciebie (i dla kolegi
też), po prostu superr! :D

10. Data: 2008-02-16 16:01:18

Od: Wojtas <wojtas@#!NOSPAM!#rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

domin pisze:

> [...]
> porzadnego zrodla, skontaktowac sie z jakims doktorem. BTW czy ta para serio
> chce stworzyc sobie pocieche w taki sposob?

Widzę poziom onetu przenosi się na pręga. Szkoda, że nie podpisał się
jeszcze jasiu_smietana.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Bardzo sucha skóra - prosze o pomoc
Wchłanianie białek w całości.
Jak często RTG?
To przerażające, ale na naszych oczach, już, wyłania się medycyna utylitarna.
Powtarzam pytanie: