[CROSS POST] Kino 3D

następny post »
From: Koziołek <d...@x...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.medycyna
Subject: [CROSS POST] Kino 3D
Date: Tue, 10 Aug 2010 23:41:13 +0200

Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d. Ponieważ była to dla mnie pierwsza
tego typu produkcja, byłem pod dużym wrażeniem - różne latające przed oczami
ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne bajery. Gwoździem
programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza - czułem się prawie jak
zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym
gównie.
I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą przede
mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek