Re: [CROSS POST] Kino 3D

Data: 2010-08-11 08:20:21
Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
Od: Koziołek <d...@X...pl>

Andrzej Lawa napisał:
> (ciach!)

Z racji tego, że nie pierwszy raz gryziesz mnie po pośladach, postaram się
coś Ci wytłumaczyć. Otóż nie wszystkie moje posty powstają dla zwykłej
radości jątrzenia i trollowania. Owszem, są takie, ale część jest owocem
pewnych przemyśleń i dyskusji w gronie znajomych. Np. wczoraj rozmawialiśmy
z kolegą na temat Avatara 3D, na seansie którego jego żona przez pierwsze
pół godziny walczyła z nudnościami, wchodzącej telewizji trójwymiarowej i
ewentualnych zdrowotnych problemach wynikających z tej technologii.
Zaciekawiony problemem wyguglalem taki artykuł:
http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Jak-bardzo-niebe
zpieczna-jest-telewizja-3D,wid,12209432,wiadomosc.ht
ml?ticaid=1aaf2
Ponieważ wiadomo, że media kłamią a dziennikarze szukają sensacji, zadałem
pytanie zaadresowane na pl.sci.medycyna.
Drugie pytanie - pod adresem prawników - to hipotetyczna sytuacja
odpowiedzialności kina. W końcu nie robią Ci badań ani nie wymagają
zaświadczenia od lekarza że możesz chodzić na filmy w trójwymiarze. A że
pytam w taki, a nie inny sposób? Cóż, od tego jestem Koziołkiem ;)
Jeżeli nie odpowiada Ci forma - nie czytaj. Wrzuć do kaefa. Nie zmieniam
tożsamości, nie obrażę się.

Pozdr.,

Koziołek