Re: Kino 3D

Data: 2010-08-12 17:58:48
Temat: Re: Kino 3D
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

W wiadomości
5...@n...neostrada.pl
*mvoicem* napisał(-a):

> No nie wiem co ty chcesz od 3d oprócz tego żeby było trójwymiarowe.

Ano tego, że obecne 3D, nawet to Dolby 3D Digital Cinema jest o niebo
lepsze od tego co był m.in właśnie Freddy

> Serio siedziałeś w tych okularach cały film zanim zaczęła się końcówka
> 3d? Nie zauważyłeś że jeszcze nie ma żadnego 3d?

Prawie cały. Gdzieś w drugiej połowie zdjąłem i założyłem na sygnał. A
później jak już było to 3D to sobie podgladałem bez okularów. Wiekszej
różnicy nie widziałem. Zresztą, gdyby to było takie dobre rozwiązanie,
to pewnie istniałoby do dzisiaj. Nie kręcono by filmów gdzie każdy kadr
jest podwójny, dla lewego i prawego oka. Nie konstruowano by do nich
monstrualnych projektorów.

> Jedna babcia się kiedyś skarżyła że nie wie co w tej telewizji ludzie
> widzą, tam nic ciekawego. A akurat leciał sygnał kontrolny, bo jeszcze
> nie zaczęli nadawać programu.

A mój znajomy ma znajomego, który dla odmiany nie widzi już nic
ciekawego w internecie, bo już cały przeczytał (autentyczne) :D To takie
skojarzenie a propos tej babci

--
Big Jack
////// GG: 660675