CV

1. Data: 2003-12-29 18:06:45

Temat: CV
Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Po pierwsze jestem na tej grupie od kilku dni, i jeszcze się nie przedstawiłem.
Na początek moze powiem ze nazywam się Jacek Walewski(to juz chyba wszyscy
wiedzą) mieszkam w kielcach. Zawodowo pracuje w energetyce. Mam ... lat
wystarczająco by zacząć uprawiać grządki. Z ogrodnictwem nie miałem nic do
czynienia, zdecydowaliśmy się z zoną przejąć po dziadku działkę która jest na
wsi kilkadziesiąt kilometrów od kielc. W 2001r latem otrzymaliśmy tę działkę i
próbujemy na swój sposób ją zagospodarować, by służyła jako odskocznia i była
miejscem "wypoczynku" naszej 4-ro osobowej rodziny. Jak na razie jest to
działka uporządkowana i posadzone jest kilka drzewek owocowych i krzewów, całą
powierzchnię prawie pokrywa trawnik. Z czasem moze powstanie tam moze jakiś
basenik,altana itp. Teraz zajmuje się remontem domu, ogrodzenia i budynku
gospodarczego.
Na razie wystarczy
Pozdrawiam
Jacek Walewski

2. Data: 2003-12-29 18:58:58

Temat: Re: CV
Od: "Roman " <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witamy. Ja również jestem od niedawna na grupie. Zawodowo zajmuję się
projekyowaniem ogrodów. Jak powiedział WÓDŹ EDWARD : Pomożecie? Ja odpowiadam:
pppommmożeeemmmy!!!
Pozdrawia Roman

3. Data: 2003-12-29 18:59:41

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :-)
Miło Cię widzieć na grupie. Koniecznie zasadź na działce maliny! Nie ma nic
lepszego od malin :-)

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2003-12-29 19:10:03

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to witaj, i jak zwykle znowu ktos z drugiej strony mapy :-) czyt. daleko
od morza.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<0...@n...onet.pl>...

5. Data: 2003-12-29 19:18:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> No to witaj, i jak zwykle znowu ktos z drugiej strony mapy :-) czyt. daleko
> od morza.

Najdalej od morza to chyba ja jestem. Jakies 1000 kilometrow :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-12-29 19:30:53

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" napisał Witam wszystkich grupowiczów.

Witam serdecznie kolegę "po fachu". Trochę daleko mieszkasz od Kaszub, ale
kieleckie też piękne :-))
Pozdr. Jurek

7. Data: 2003-12-29 19:38:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najdalej od morza to chyba ja jestem. Jakies 1000 kilometrow :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Na pustyni w Newadzie ???

Pozdrawia kaktusowo boletus

8. Data: 2003-12-29 20:23:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie kolegę "po fachu". Trochę daleko mieszkasz od Kaszub, ale
> kieleckie też piękne :-))
hehe
tylko mowia
ze dmucha tam mocniej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2003-12-30 00:52:37

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Widziałem zdjęcia z Twojego ogrodu.
Całkiem fajne, brak mi tylko oczka wodnego. ;-)
Te brzozowe dekoracje to sam robiłeś?
Życzę sukcesów w pracy nad ogrodem.
Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

10. Data: 2003-12-30 07:21:02

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich grupowiczów.
[ciach]
> Pozdrawiam
> Jacek Walewski

Witam i serdecznie pozdrawiam.
Jak radził Rafał posadź maliny. Nie ma problemu z odmianą :)(gramatyczną
również)

pozdr
Ania

Ewom