CZY WARTO?

1. Data: 2008-07-09 14:52:54

Temat: CZY WARTO?
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Obszczymurki na różnych grupach wszczynają dyskusję, a gdy do niej
przystąpię oskarżają mnie o trollizm. Ja nie wiem, czy ktoś mnie czyta z
uwagą, ale gdyby to była choćby tylko jedna osoba w Polsce i skorzystała z
mojej wiedzy to myślę, że warto, abym się tą wiedzą podzielił.

2. Data: 2008-07-09 16:53:11

Temat: Re: CZY WARTO?
Od: "Bob" <alibaba@u_duck.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwagą, ale gdyby to była choćby tylko jedna osoba w Polsce i skorzystała z
> mojej wiedzy to myślę, że warto, abym się tą wiedzą podzielił.

Jednak potwierdzasz tą opinię.

3. Data: 2008-07-09 17:03:43

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bob" <alibaba@u_duck.pl> wrote in message news:g52qdj$qto$1@news.onet.pl...

> Jednak potwierdzasz tą opinię.

Tę jeśli już.

O popularnosci moich przepisów i rad łatwo się przekonać na ilu forach
ludzie mnie kopiują z tych, na które piszę.

4. Data: 2008-07-10 08:10:47

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> O popularnosci moich przepisów i rad łatwo się przekonać na ilu forach
> ludzie mnie kopiują z tych, na które piszę.

Masz o sobie dobre mniemanie i czujesz sie z tym dobrze. Podobno to
dobrze. Zatem, niech tak zostanie :-)

Ale niestety, na zastosowaniu tluszczy w kuchni sie zupelnie nie znasz
(chodzi mi raczej o samk, niz wiedze)....

Piotrek

5. Data: 2008-07-10 08:14:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> wrote in message

> [...]
>
> Ale niestety, na zastosowaniu tluszczy w kuchni sie zupelnie nie znasz
> (chodzi mi raczej o samk, niz wiedze)....

Quod libet - nie pisałem, że są beee.
A po za tym - każdy ma równe prawo do wypowiedzi - a moi adwersarze uważają,
że ja go nie mam...

6. Data: 2008-07-11 15:54:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kieracinski wrote:
> Masz o sobie dobre mniemanie

Wyciagasz trolla z wora, zasmiecasz nim grupe, i jeszcze zupelnie nie na
temat...hmmm...PLONK!

MB

7. Data: 2008-07-11 18:12:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 08:54:45 -0700, Magdalena Bassett napisał(a):

> Wyciagasz trolla z wora, zasmiecasz nim grupe, i jeszcze zupelnie nie na
> temat...hmmm...PLONK!
>
> MB

Se zawiąż wór.

8. Data: 2008-07-11 19:03:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 20:12:39 +0200, Ikselka napisał(a):

> Se zawiąż wór.

...a najlepiej i jęzor, i wór, i śpiwór.

9. Data: 2008-07-11 20:36:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a najlepiej i jęzor, i wór, i śpiwór.

Ojej,panie się pewnie nie lubią?Coś podobnego, ale do czego?
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2008-07-11 21:23:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 22:36:53 +0200, mirzan napisał(a):

> Ojej,panie się pewnie nie lubią?Coś podobnego, ale do czego?
> Pozdrawiam.Mirzan

Że przypomnę: nie sposób lubić kogoś, kto kiedyś użył wobec mnie określenia
"wywłoka" i ani myślał przeprosić, a poza tym kogoś, kto ma ludzi sobie nie
odpowiadających za istoty niższego rzędu - patrz stosunek tej khmmm... pani
do Panslavisty.

identyfikacja
kosmiczny pomidor
sadzonki drzew