CZY WARTO?

11. Data: 2008-07-12 05:23:01

Temat: Re: CZY WARTO?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:11ta7n1dh15xp.ueeq1l23vue8$.dlg@40tude.net...

> Że przypomnę: nie sposób lubić kogoś, kto kiedyś użył wobec mnie
> określenia
> "wywłoka" i ani myślał przeprosić, a poza tym kogoś, kto ma ludzi sobie
> nie
> odpowiadających za istoty niższego rzędu - patrz stosunek tej khmmm...
> pani
> do Panslavisty.

Miałem ją za Sylę. I potraktowałem stosownie do nastrojów posylistycznych.
Przeprosiłem, ale to nie pomogło - nadal reakcje ma sylowate...

12. Data: 2008-07-12 14:12:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że przypomnę: nie sposób lubić kogoś, kto kiedyś użył wobec mnie określenia
> "wywłoka" i ani myślał przeprosić,

To chyba urządzenie do łowienia ryb? Przecieżą wygodniej powiedzieć na kogoś,
ty torbo. Ale pełna cukierków.Ale kwaśnych.
Dziwne, ale nikt nie jest w stanie mnie obrazić.Jeśli mnie jakiś kundel
obszczeka, wcale na niego nie warczę.A jak jest tam trochę prawdy,drze się na
mnie cham, cham, cham, to nie mam powodu obrażać się.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2008-07-12 18:54:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2008 16:12:28 +0200, mirzan napisał(a):

> To chyba urządzenie do łowienia ryb?

To nie wywłoka, lecz włok :-DDD

> Przecieżą wygodniej powiedzieć na kogoś,
> ty torbo. Ale pełna cukierków.Ale kwaśnych.
> Dziwne, ale nikt nie jest w stanie mnie obrazić.

Ależ ja się nie obraziłam, bo takie osoby traktuję w życiu z buta
(psychicznego), jednak kiedy się "takie cóś" znienacka odzywa i tylko po
to, aby obrażać moich przyjaciół, zamieniam się w bestię i rzucam się do
"temu" do gardła ;-PPP

> Jeśli mnie jakiś kundel
> obszczeka, wcale na niego nie warczę.

No mówię, że wystarczy z buta - tzn ja tak robię :-)

> A jak jest tam trochę prawdy,drze się na
> mnie cham, cham, cham, to nie mam powodu obrażać się.
> Pozdrawiam.Mirzan

No cóż, raczej wywłoką nie jestem, a w każdym razie sobie nie
przypominam...

14. Data: 2008-07-12 18:57:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2008 07:23:01 +0200, Panslavista napisał(a):

> Miałem ją za Sylę. I potraktowałem stosownie do nastrojów posylistycznych.
> Przeprosiłem, ale to nie pomogło - nadal reakcje ma sylowate...

No daj spokój - bo nie wierzę, żebyś mógł się zainteresować jakąś porąbaną
idiotką w rodzaju B. Przecież ona jest niezrównoważona psychicznie - jak
widac z wypowiedzi. Niedługo znowu zacznie szantażowac całą grupę
wrzuceniem jej do KF-a razem z nami, jeśli tylko ktokolwiek waży się nam
odpowiedzieć - no porąbana jak nic :-DDD

15. Data: 2008-07-12 19:16:42

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (psychicznego), jednak kiedy się "takie cóś" znienacka odzywa i tylko po
> to, aby obrażać moich przyjaciół, zamieniam się w bestię i rzucam się do

Mów do mnie jeszcze... Za taką rozmową
tęskniłem lata... Każde twoje słowo
słodkie w mym sercu wywołuje dreszcze -
mów do mnie jeszcze...
Mów do mnie jeszcze... Ludzie nas nie słyszą,
słowa twe dziwnie poją i kołyszą,
jak kwiatem, każdym słowem twym się pieszczę
mów do mnie jeszcze...
Mów do mnie ciągle...Niechaj w każdym wątku
twych wypowiedzi tysiąc nawet błyszczy!
Jak gąbka chłonę twoje porąbane myśli-
mów do mnie jeszcze...
może mi się przyśnisz :O

Piotr z Kazikiem :)

16. Data: 2008-07-12 19:21:10

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> Obszczymurki na różnych grupach wszczynają dyskusję, a gdy do niej
> przystąpię oskarżają mnie o trollizm. Ja nie wiem, czy ktoś mnie czyta z
> uwagą, ale gdyby to była choćby tylko jedna osoba w Polsce i skorzystała z
> mojej wiedzy to myślę, że warto, abym się tą wiedzą podzielił.

Nie warto!
Swoją cenną wiedzę powinieneś drogo sprzedawać.
Na jarmarkach.

--

http://turbonetykieta.evil.pl/

17. Data: 2008-07-12 19:47:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2008 21:16:42 +0200, piotrh napisał(a):

> [...]
> jak kwiatem, każdym słowem twym się pieszczę
> mów do mnie jeszcze...
> Mów do mnie ciągle...Niechaj w każdym wątku

No, to uraczyłeś mnie czymś w rodzaju Przerwy-Tetmajera, ale co w ślad za
tym? - bom zaciekawiona, czy masz jakieś głębsze przemyślenia, czy też
wysiliłeś się jednorazowo, całkowicie już wyczerpując mierną koncepcję?
:-)

18. Data: 2008-07-13 03:54:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in message

Nie trukaj, nie mrukaj
Nie gadaj, nie nukaj
Bo są panie na głos
Pana iść gotowe, to
Jednak ty stracisz
Głowę.

19. Data: 2008-07-13 03:55:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
>
> Nie warto!
> Swoją cenną wiedzę powinieneś drogo sprzedawać.
> Na jarmarkach.

Jarmarki starsze niż smarkety i towar miały przedni...

20. Data: 2008-07-13 03:56:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym? - bom zaciekawiona, czy masz jakieś głębsze przemyślenia, czy też
> wysiliłeś się jednorazowo, całkowicie już wyczerpując mierną koncepcję?

To tylko piczwąs.

identyfikacja
kosmiczny pomidor
sadzonki drzew